Tralla la det er mandag

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Ja, lock me up…. :drunk:

Da var jeg kommet meg til Mosjøen og er klar for ukens dyst. Mye vann både på bakken og i luften. Skogbrannfaren er ihvertfall minimal.

Nå frokost.

Jaaada! :)
God morgen!
Mandag igjen og ny arbeidsdag! Hverdager er også greit, og mandager må man gjennom for å nå fredagen!
Fem dager til lunsj med folket i Lillestrøm og forhåpentligvis Tiger Moth tur. Men litt skeptisk til om det gjennomføres da det er meldt litt vind. Man får se! Fortsatt noen dager til lørdagen, ellers blir det senere.

Ha en flott mandag! :) 20220502_052744.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Glad mandag fra Ris. Kaffe og NRK Stor-Oslo er kombo`n i dag også. Frivillig jobbing på teams i formiddag…så kan jeg ble hjemme denne uken. Mandag byr på trening - samt sikkert og minst 10000 skritt. Nyt dagen.

Hei fra Oslo - fikk en melding i går kveld som lurte på om jeg kunne ta en vakt på Ahus. Fastvakt visstnok så skal bare være hos en pasient i hele dag. Litt sliten etter gårsdagens 1 mai feiring som var ganske hyggelig. Men gav meg tidlig og i sengs før kl 22. Viktig å være streng med seg selv når vaktene begynner kl 0730. Heldigvis har jeg en så å si perfekt korrespondanse med bussene på morrakvisten dit da.

God morgen fra Ceasars Palace, eller kveld som det er her. Har vært kraftig vind i dag, men det nerker en ikke inne strengt tatt...

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Mornings fra L1. Bommet såpass på tiden og levering i barnehagen gikk så fort at jeg rakk et tidligere tog enn hva som i teorien skal være mulig. Kontoret kaller. Skal vel løpet litt i dag og ikke umulig at noe i hagen trenger vann. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg.

Her starter dagen med blodprøvetaking på sykehuset. Jeg må ta prøver to ganger i uken nå i starten. Deretter er det time hos fastlege. Utover det er det ingen store planer. Litt trening må til også. Må jo prøve å følge opp programmet jeg har fått hos fysioterapeuten.

Kona kjøpte ny vaskemaskin til heimen når jeg var på sykehuset da den andre tok kvelden. Betjeningen på nye vidunderet er mer avansert enn cockpiten på en A350. Jeg begriper ikke hvorfor produsentene skal gjøre ting så innviklet. Hva er galt med en knott der en stiller inn programmet og en knott for temperatur?

Hola fra kontoret.. Full rulle hjemme med drage-fødselsdag, en arving nede for telling og huset fullt av håndtverkere..

Så lenge flagget er heist opp, sang sunget og sabla fine gaver overlevert så er det godt å snike seg ut på kontoret.. Her bookes det hoteller og flyreiser left, right and center.

Sushi og crispe amerikanske druer er bestilt av jubilanten og da blir det det.

Riktig GOD MANDAG her fra Warszawa!

I dag feires det Flaggets Dag her borte. Mange som har fri i den forbindelse. Noe jeg raskt oppdaget jeg da jeg trådte inn i frokostsalen her på Radisson Collection Hotel. Der inne var det rene polsk riksdag-tilstander ved koldtbord-bufféen.

Reiser hjem i ettermiddag med LOT, men rekker akkurat en 5-retters lunch meny på restauranten´Concept 13´før jeg tar taxi ut til Frédéric Chopin lufthavn Warszawa. Har vært veldig avslappende og behagelige dager her i Warszawa. Pussig jeg ikke har tatt turen hit tidligere. Hit kommer jeg gjerne igjen.

Ha en fin uke!

God formiddag fra Forus,
Her ble vi overrasket av regn idag. Det har vi ikke sett på en stund. Men godt er det for det begynte å tørke opp der det skulle ha vært grønt.
Dagen går nå unna i prosjektet med små og store utfordringer. Det er bare å gå igang med å finne løsninger her.
I kveld blir det å høre på foredrag i Forsvarsforeningen i Stavanger.

Hei fra Sandnes. Nyter enda en fridag her. Blir å komme seg på trening straks. Registerer at det endelig har kommet litt regn i natt. Trenger antakelig en god del mer regn for å redusere skogbrannfaren. Vi får satse på litt mer regn etterhvert.

God formiddag fra Lommedalen.
Det blir mer planlegging av Florida tur. Vi bytter ut natt 2 i Key West til 3000kr på middels hotell, og øker fra 2 til 3 netter på resort i Fort Myers og sparer over 2000kr på det. Vi skulle like vel få til minst 24 timer i Key west.
Det blir foreløpig ikke så voldsomt med folk ombord. Åpningsturen til har PT 21 reserverte seter i Eco og 10 i Premium, Returen 26.06 har 2 !!! i Eco og 5 i Premium
Vi får håpe det kommer noen flere. Det vil jo virke litt tomt. Dog er 7 av 9 seter på vår rad, 34, besatt Det er 2 til, 3 rader bak oss, resten sitter stort sett fremst i Fremre Eco del
Det blir mer ordning av bil og hus i dag før det blir en tur til Drammen for å treffe noen venner, ut på kvelden

Vi får håpe det kommer noen flere. Det vil jo virke litt tomt. Dog er 7 av 9 seter på vår rad, 34, besatt Det er 2 til, 3 rader bak oss, resten sitter stort sett fremst i Fremre Eco del

Det er et fåtall som booker så tidlig, og her har salget bare vært åpent noen dager. Ikke bli forbauset om det blir stinn brakke.

God dag fra Gaustad. Det var pølser og potetmos i kantina i dag. Det passet som et skudd etter å ha pakket paller frem til nevnte lunch. En jobb som ikke ble enklere av at vi røk på en rødvinssmell i går.

Vi fant en film. The Power of the dog. Den virket bra. Men veldig mørk. Så mørk at det måtte rødvin til. Rødvin er veldig godt.

Det var også en veldig bra film, må jeg si. Litt trist. Men så hadde vi vin da.

Nå får jeg bare håpe at Schenker kommer og henter pallene mine slik de lovet, så det blir messe.

Ha en fin en

God ettermiddag fra kontoret der det kontoreres. Blir enten å overvære hjemmekamp for niåringen eller bortekamp med 11-åringen i kveld. Håper de sammen klarer å lage pasta klart til jeg kommer hjem.

Back