Passasjerer: 2.961.840 +5%
ASK: +11%
RPK: +9%
Load factor: 85,4% -1,3pp
Yield: 0,33 -4%
RASK: 0,30 -6%
Gjennomsnittlig flylengde: +1%
Mars tallene er nok marginalt bedre enn de virker som, da påsken som er positiv for Norwegian var i mars i fjor. Yield og RASK er dog fortsatt fallende, hvilket de snart trenger å få snudd.
Regularitet: 97,4% -1,0pp
Punklighet: 80,8% +8,5pp
Tross i MAX problemer var regulariteten kun ned 1 prosentpoeng, men de har forbedret punktligheten kraftig +8,5 prosentpoeng til 80,8%
https://www.norwegian.no/globalassets/documents/traffic-figures/traffic-figures-march-2019-002.pdf
ASK: +11%
RPK: +9%
Load factor: 85,4% -1,3pp
Yield: 0,33 -4%
RASK: 0,30 -6%
Gjennomsnittlig flylengde: +1%
Mars tallene er nok marginalt bedre enn de virker som, da påsken som er positiv for Norwegian var i mars i fjor. Yield og RASK er dog fortsatt fallende, hvilket de snart trenger å få snudd.
Regularitet: 97,4% -1,0pp
Punklighet: 80,8% +8,5pp
Tross i MAX problemer var regulariteten kun ned 1 prosentpoeng, men de har forbedret punktligheten kraftig +8,5 prosentpoeng til 80,8%
https://www.norwegian.no/globalassets/documents/traffic-figures/traffic-figures-march-2019-002.pdf