Ikke udover at charter-trafikken sidste år var negativt påvirket af mohammed krisen og at påske sidste år udelukkende lå i april og ikke lappede ind over både marts og april som i år.
Så det er positivt med så høj en organisk vækst - specielt set i lyset af den nævnte SAS strejke der trods alt kun betød 92 aflysninger, men som alligevel påvirker i negativ retning.
Tror ikke det er SAS IC ruter som vil være den viktigste faktoren om CPH når 22mill. Er endel andre faktorer som spiller inn der og de store passasjer volumene finnes andre steder
Tror ikke det er SAS IC ruter som vil være den viktigste faktoren om CPH når 22mill. Er endel andre faktorer som spiller inn der og de store passasjer volumene finnes andre steder
Helt sikkert - men hvis produktionen svarende til et stk. A340 flyttes fra CPH til ARN, vil jeg tror det indebærer et tab på ca. 200.000 pax årligt. Husk på at det også har negativ effekt på feed ind til CPH hvis IC skærer i produktionen.
Ellers så vil jeg også vurdere at det er trafiktallene for de kommende par måneder (april+maj) der kommer til at give en god indikation for den årlige udvikling på ARN, OSL og CPH.