Tøymerker fra RNoAF

Re: Tøymerker fra RNoAF

Har du bilde av hele samlingen egentlig? :)
Jeg skal se neste gang jeg har mulighet - om jeg finner igjen noen patcher jeg fikk av et tornado-crew under Gardermoen-flystevnet i 1994... Mener å huske det var der jeg fikk de... Mener det var et svart tigerhode eller noe på en hvit patch...

jeg får nok neppe alt inn på et bilde, men i en god stund så hadde jeg noe av sammlingen hengende på veggen sammen med en plakat fra Luftforsavret

collection.jpg

Men sammlingen er blitt mye større siden den gang :)

Har du Baltic Air Policing patchen? Kunne tenkt meg Cold Response SOAW patchen
main.php

Andreas, hvordan ser patchen til kullet ditt ut? Interessert i en BAP patch i bytte, eventuelt at jeg kan kjøpe en?

ja det skal vel kunne gå, eller har du noe annet på lur? :)

Last edited:

Jeg har ikke så mye intresant,men jeg har to pather fra en tysk Tornado ECR skvadron hjemme, kan se om jeg får tatt noe bilder av dem.

Ellers er jeg på jakt etter alt av Norske patcher. Jeg har de mest kjente ,men mangler mye. Jeg har også endel US Navy patcher liggende.

Hvis du har noe tips om steder jeg kan kontakte i forsvaret for å slått kloa i patcher. Så er dette svært intresant.

De jeg har mest lyst på er alle tigerpatchene til 8'ern. har sett de har noen forsjellige også fra Tiger meet som var der for ett drøyt år siden.

Jeg har sendt 4 patcher gratis til Sarky... for å legge lista : )

322 skv German AF er de to patchene fra. Det er en Tornado ECR skvadron. Vet ikke om det er av interesse ?

Royal Norwegian Svyterys Drinking Team, hvilken patch er det?

har denne også liggende å slenge... fant en ny boks med merker jeg hadde stuet bort.

norf5tigerw.gif

men denne patchen vil jeg har noe spesielt for. stor etterspørsel på den

Last edited:

Jeg har ikke så mye intresant,men jeg har to pather fra en tysk Tornado ECR skvadron hjemme, kan se om jeg får tatt noe bilder av dem.

Ellers er jeg på jakt etter alt av Norske patcher. Jeg har de mest kjente ,men mangler mye. Jeg har også endel US Navy patcher liggende.

Hvis du har noe tips om steder jeg kan kontakte i forsvaret for å slått kloa i patcher. Så er dette svært intresant.

De jeg har mest lyst på er alle tigerpatchene til 8'ern. har sett de har noen forsjellige også fra Tiger meet som var der for ett drøyt år siden.

om du kunne sendt meg noen bilder så hadde det vært supert, sammler litt på USN merker, men kun hornet skavdroner og de patchene jeg liker utsende på :p, usn er litt stort så jeg prøver å sette en liten grense der. men jeg er litt intresert i den tyske patchen du snakker om.

om du kunne sendt meg en mail på sarky@bwp.no

om du kunne sendt meg noen bilder så hadde det vært supert, sammler litt på USN merker, men kun hornet skavdroner og de patchene jeg liker utsende på :p, usn er litt stort så jeg prøver å sette en liten grense der. men jeg er litt intresert i den tyske patchen du snakker om.

om du kunne sendt meg en mail på sarky@bwp.no

Det er ganske enkelt, jeg har fra VFA-103 "Jolly Rogers" og VFA-11 "Red Rippers". VFA-103 er såpass at den vil jeg ha selv,men den andre kan jeg vurdere. Ellers så skal jeg ha deg i bakhodet neste gang jeg skal til NAS Oceana. Der er det ett lass med F/A-18 "Bug"/"SuperBug" skvadroner.

Edit: Her er bilder av dem

Sender også en mail :)

S A

Attachments

• huntingmonsters.jpg
    huntingmonsters.jpg
    14.3 KB · Views: 617
  • P-MONSTER.jpg
    P-MONSTER.jpg
    16.7 KB · Views: 617
Last edited:

Hei Sarky, ser du har mange patcher som du vil bytte bort, er du interresert i å selge noen av dem også?
- Frank

Back