• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Toscana tirsdag-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris...men lunsjen skal vi definitivt spise i Toscana. Høstferie uten for uke 40 skal absolutt bli deilig. Dager med 25-27 grader skal vi vel klare. kommer snart Oslo Taxi og tar oss til OSL. Ha en digg tirsdag du også.

God morgen fra L21. Heldigvis ser det ut som togene går normalt i dag. Jeg blir kjempe glad hvis jeg kommer til Lysaker med NSB.
Jeg håper ikke det regnet kommer som de sier på YR at skal komme.
Ny dag nye muligheter :)
Ha en fin dag :)

God morgen her fra Provence. Litt mer skyer i dag og meldt regn så blir en liten tur inn til Nice. Men både morgenbad, morgenespresso og morgen-Jägeren er unnagjort. Sykkeltur i går, så satser på en løpetur i ettermiddag. Ha en fin dag

c7b5d772a5d658b88d48ee167a2aa3c4.jpg

Jeg blir kjempeglad hvis jeg kommer til Lysaker med NSB.

NS-hva-for-noe?

God morgen fra jobben. Kom seg hit i regnværet, så får en satse på at det gir seg før en skal hjem.

Ha en god en :)

God morgen fra det regnfulle Sørland.....

Her blir det leking med tall i dag. Valget i Krsand i går endte vel i kaos. Skal bli morsomt å se om det blir samarbeid mellom Høyre og de Grønne. Vil jo i tilfelle være en sensasjon....

Nuvel! Jobben kaller!

Good day!

God morgen fra Lerkendal!
Ingen fotballstyr men møte. Gløshaugen neste. Bare møter i dag, ingen ekte jobbing... skulle heller satt på et fly.

Ha en flott dag!

NSB eksisterer ikke lenger. Selv om jeg reiste med et tog i går som det stod NSB på nesen og konduktøren hadde NSB logo på jakken sin. Tidenes mest rotete navnebytte i norsk næringsliv.

Hei fra Stavanger. Vært oppe en stund allerede. Vært inne på hospitalet for litt prøvetaking, og om litt skal fastlegen avlegges et besøk. Vel vel. Skrittelleren viser allerede ca 3000 skritt, så jeg er på god vei mot dagens mål på 10000? Begynner å nærme seg kjapp Oslo-tur lørdag/søndag så får vi se hvor mange skritt det blir der da. Blir nok ikke VY på "langstrekkene" i helga, men det kan jo veldig gjerne tenkes at jeg gir dem en sjanse mellom aerodromen i nord og hovedstaden.

Ha en fin tirsdag da.

God morgen fra det regnfulle Sørland.....

Her blir det leking med tall i dag. Valget i Krsand i går endte vel i kaos. Skal bli morsomt å se om det blir samarbeid mellom Høyre og de Grønne. Vil jo i tilfelle være en sensasjon....

Nuvel! Jobben kaller!

Good day!

Kan du som kjenner Sørlandshovedstaden godt forklare hvorfor i helvete Demokratene gjorde det så bra? Bompenger?

Uansett god formiddag fra Oslo. Det å drikke masse øl og legge seg kl 03 på en valgnatt gjør ikke underverker på formen, men jobber nå hjemmefra, de på kontoret trenger ikke å se meg bakfull. :) En vant jo også valgquiz hvor premien var ølbonger. He-he.

God dag fra Lillestrøm. Hjem i går etter en flott helg i Larnaca. Booket LH Business Saver , fløy Austrian ned via VIE ( topp ). Hjem med Swiss . Toppers Business først til ZRH operert av Edelweiss. Så deres CS100 hjem. Må si at CS100 ikke imponerte...

God morgen fra Chicago. Her skal man bare snike seg inn i dusjen og så bærer det avgårde videre med Delta via Atlanta til Denver. En real snarvei. Håper på bra vær

Ha en fin en

Rød-grønn torsdag fra Stavanger. Her har man fått svært gode nyheter fra Byparken. Selv ord de rød-grønne får med seg FNB på laget så er det hvertfall mye bedre enn å ende opp med å styre sammen med Demokratene.

Når man i tillegg har man sørget for å passere planen om 10000 skritt med god margin og straks er klar for ettermiddagskaffen så er det en gooood dag i Stavanger. Blir nok ut å spasere en kveldstur også.

.. men Trump, Boris og Vladimir styrer ennå.

Trøtt både her og der etter en morgen på veien. Svigerbeistet må flyttes den 17. og innen den tid må vi finne ut hvor .. så derfor måtte jeg ut og kjøre før jobb.

Men nå er jeg trygt på plass og kan fokusere på mer trivielle ting, som f.eks. hvordan Fnate skal navigere seg fra gate til gate på verdens største flyplass uten å bli forhindret avgourmetfristelsene på Hudson News. Ser at flyet hans til og med er et kvarter før skjema, men det surrer sikkert piloten bort på vei til gate.

Slik går no dagan .....

.. men Trump, Boris og Vladimir styrer ennå.

Trøtt både her og der etter en morgen på veien. Svigerbeistet må flyttes den 17. og innen den tid må vi finne ut hvor .. så derfor måtte jeg ut og kjøre før jobb.

Men nå er jeg trygt på plass og kan fokusere på mer trivielle ting, som f.eks. hvordan Fnate skal navigere seg fra gate til gate på verdens største flyplass uten å bli forhindret avgourmetfristelsene på Hudson News. Ser at flyet hans til og med er et kvarter før skjema, men det surrer sikkert piloten bort på vei til gate.

Slik går no dagan .....

Boris styrer vel rett i grøfta, hans forsøk på å redusere Demokratiet har vel til grader gått på tryne, skulle ønske at det fantes noen igjen i det Republikanske partiet som ikke har gelé som ryggrad her.....

Boris styrer vel rett i grøfta,

Det gjør de da etter beste evne alle tre ... selv Putin. Men nå går jo The Apprentice videre etter at John Bolton forsvant ut til høyre. Og verden ble plutselig en tryggere plass å bo. Man kan si en ting om Trump - han vil ikke gå til krig.

Men hvem blir 'last man standing' i The White House Apprentice om 14 måneder?

Back