Takk for en knall fin serie med fine bilder og gode tekster. Gleder meg til å spotte på Tos i sommer![]()
Da må du skyndte deg, for de skal lefse opp gjerdet langs hele østre side og sannsynligheten er stor for at det blir få fine spotteplasser igjen da....![]()
....for de skal lefse opp gjerdet......![]()
Nei nu må du kom å førtell mæ korr dem e skeiv, så ska æ rett dem opp førr skjeivhetspolitiet!![]()
Om du ikke har lagt merke til det enda så tar jeg kun bilder for min egen interesses del. Fordi det "e arti!". Deler bildene da jeg tenker at andre her inne finner de interessante/morsomme etc. og at det på den måten er "givende" for forumets aktivitet. Jeg vet jeg selv synes det er artig med litt skråblikk på tingene. Det er altså ikke fordi jeg har lyst å legge bildene mine ut på airliners.net eller ta det fineste / beste / retteste bildet av alle at jeg hverken tar bilder eller legger de ut her på forumet.
Flotte bilder Polaris! Men enig at det hadde vært bedre om noen av bildene var rette, slik svgspotter påpekte over.
Nå er det jo slik at v1.0 Grunnleggende regler for posting sier at man skal rette opp horisonten, så enig i det svgspotter skiver...
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=21788
Men igjen; bra bilder.![]()
Har hatt en fantastisk morsom dag med to artigkara nede på flyplassen i dag. Takk for laget, maten og alt! Hva som begynte med to konkrete mål ble en hel del interessant.
Først et par bilder i ære for forumets beste Norwegianpilot. Tusen takk for hyggelig prat og ivrig vinking. 10 plusspoeng til deg! "Vinkebilde kommer fra en annen kar litt senere, men her er avgangen![]()
Stay put for part 2, heftige sydenmaskiner coming right up!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.