Torsdagsbilder fra BGO

Originally posted by G-COLE

Originally posted by OJB

Fine bilder -COLE. Hvordan greide du å komme så tilsynelatende høyt på vestsiden av banen når du tok bildene?

Vi her Vestpå har jo tilgang til en luftballong ! Den blir jo flittig bruk , men i den kraftige sidevinden som var i går,- da ble jeg sjøsyk.... :rolleyes:

-Neida, det er en høyde ved siden av 35, slik at man ser bra derfra. :)
Men er det ikke bare skau på vestsiden av 35-17? Mener du høyden på andre siden av veien ut til Flesland Kai?
Eller har Avinor hogget ned skauen siden sist jeg var der oppe på Flesland?

Originally posted by OJB

Originally posted by G-COLE

Originally posted by OJB

Fine bilder -COLE. Hvordan greide du å komme så tilsynelatende høyt på vestsiden av banen når du tok bildene?

Vi her Vestpå har jo tilgang til en luftballong ! Den blir jo flittig bruk , men i den kraftige sidevinden som var i går,- da ble jeg sjøsyk.... :rolleyes:

-Neida, det er en høyde ved siden av 35, slik at man ser bra derfra. :)
Men er det ikke bare skau på vestsiden av 35-17? Mener du høyden på andre siden av veien ut til Flesland Kai?
Eller har Avinor hogget ned skauen siden sist jeg var der oppe på Flesland?

Neida, det er bilvei også. Og rett ved siden av veien er det en svær haug der mann kan opp å se flyene. Haugen ligger parrallelt med rullebanen. Den er litt å finne. Skal du til stedet ved 17 er det gjennom en jævla skog og der er det forbanna bløt og sørpete. Men noen steder er det sti og bro så det er lett å finne veien.

Prøver en gang til med hva som stoppa meg...

Aaaa det forklarer jo en del ;) Var selv oppe på Flelsand for å titte på Tupolev'en da Kongefølget kjørte nedover i snøværet.

Er det Tupolev'en vi kan se på bildet fra BT sitt webkamera?
Får ikke haledekoren til å stemme helt med dem fra i går.

Attachments

• flesland14.jpg
    flesland14.jpg
    22.9 KB · Views: 14
Er det Golden sin Saab 340? Driver og tar typerating på denne for tiden, om det er noe disse svenskene kan så er det design, Saab'ene er jo de eneste turboprop'ene som faktisk ser bra ut :)

Originally posted by Huttetu
Saab'ene er jo de eneste turboprop'ene som faktisk ser bra ut :)

Tror din kunnskap om turbropopper er ekstremt mangelfull siden du mener Saab er finere enn Dash8!

Tror din kunnskap om turbropopper er ekstremt mangelfull siden du mener Saab er finere enn Dash8!

jauda bæsj-8 ser helt ok ut den, men har aldri vært noe fan av høy-vinger. Ser råere ut med lav festede vinger. Hva gjelder min kunnskap om turbopropper så vil jeg si at den er helt ok :) Men som de sier, smaken er som baken. :baeh

Edit: Meh! fant det ut, det er Aviatrans sin såklart :) SE-LRJ eller noe.

Er det Tupolev'en vi kan se på bildet fra BT sitt webkamera?

Som andre her på forumet (og på andre nærliggende forum) svarer jeg på mitt eget spørsmål :colgate:

Joda det er maskinen fra Alrosa, står der fortsatt i kveld.

Attachments

• TU-154.jpg
    TU-154.jpg
    63.7 KB · Views: 14
Back