TORSDAG:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Vertshuset Røros. Klar for å pakke meg ut, følge opp utfordringen jeg kom med til to kollegaer i går kveld...morgenbad klokken 07:00. Etter endt arbeidsdag går ferden sørover med stopp på Ringebufjellet. Ha en sprek torsdag du også.

God morgen fra Groruddalen - det er like varmt i natt - det TROPENATT - mangler bare en aircondion så man fikk det noe kaldere om natta.

Ingen flyplaner denne uken.

Jan

God morgen fra kontinentet :)

Her skinner sola og jeg er strålende fornøyd med at Kroatia slo England. Heia the underdogs!

Nå tid for kaffe og epost-lesning, endog tynt i rekkene av sistnevnte pga ferie. Egentlig ganske deilig å jobbe når alle andre har ferie, lite å gjøre :p

Ha en flott Julidag!

God morgen fra trikken, halv, og ikke minst rolig, dag på jobb før ferien tar til. Middag og henting av arvingen på Tjøme før vi kjører ned til Kristiansand og røverbanden der nede. Ha en fin dag

Morn fra havet.

Dagens parafingås har alt vært her.
Kommer en til seinere.

Venter i spenning på svaret om når streiken rammer oss. Operasjonelt går det seint. Rart med det.

Det nærmer seg helg, ikke at det er av betydning her ombord.

God torsdag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgon frå Forus!

Rolige sommerdager har satt meg på tanken om at å sykle til jobben vil slå to floger in ein smekk -transport og trening i eitt. Så siste veka har eg fått lufta sykkelen min som stort sett bare har vore med på flyttelassa siste 10 åra -og dette lover bra. Måtte dog raskt gå til innkjøp av sykkelshorts -så robust er eg ikkje enno at å sykle utan polstring ;)

-så vil tida vise om dette er noko som fortsetter utover hausten, eller om det blir meir lukurativt å sette seg i bilen igjen.....

Lenge til min ferie starter, så eg får nyte utelivet etter jobb mens eg venter.

Ha ein fin dag! :)

God formiddag fra Bodø.

Nå er jeg på dag 2 av 4 med Widerøe i sommer. Turen i dag har gått fra TRF, via Trd og hit hvor jeg nå venter på wf808 til Leknes. Senere blir det til Tromsø via Svolvær og Andøya før nesa vendes hjemover mot trf igjen.

God morgen fra "hytta" i Hampshire. Straks morgenmøte med en Engelskmann mens pellefanten og Mia slumrer videre.

Ikke de verste omgivelsene. Desverre bærer det inn til London for mer jobb senere i dag... heldigvis foregår jobben på Coal Hole. Fikk sen utsjekk og ba om transport inn til London.

"Taxi or helicopter, sir?"

Ha en fin en, og takk for at du leste skryteposten min. :)
4aff469539ce0b3ba9ee4bb7077ce374.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God dag fra Åfjord. :)

Skyet opphold og helt greit vær til å jobbe ute i.

Her står vedlikehold av en fjøsvegg på planen de neste dagene frem til hjemreise på mandagen, sånn sett er det nok å henge fingrene i. Slikt praktisk arbeide er langt i fra min stil eller interesse, men man stiller selvsagt opp når det er ens foreldre som spør.

Senere skal to tilhengere med søppel kjøres bort. Deretter får man se om den yngre garde kan by ''gamlefar'' i huset på noe mer eksotisk mat enn de gamle vanlige middagsrettene som han serverer hver gang.

En god en ønskes. :)

G’morgen, ja .. allerede 25 grader og badstue ute. Får håpe den godeste Tor lar flyplassen være i fred. Allerede sjekket inn og klar for tur. Spanderte på meg Business i håp om å få noen timers søvn, så får vel stikke nesa innom kantina også, bare for å ha gjort det.

Let the weekend commence - prog on!!

God morgen fra 07:05 fergen - utendørs seating i strålende vær, espresso fra Blackbird i koppen (snart i kroppen) savner absolutt ikke Østfold banen! Men ukene fremover begynner å ligne Fnate uker - San Francisco neste uke, Los Angeles uken etter. Ha en flott torsdag.

God morgen fra Groruddalen - det er like varmt i natt - det TROPENATT - mangler bare en aircondion så man fikk det noe kaldere om natta.
Osillerende bordvifte montert på vegg fungerer utmerket. Ville ikke klart å sove uten.

God torsdag fra loungeløs på Gardermoen. Skal prøve ikke prioritert boarding med Norwegian og se om det er noe å satse på. Over høytalerne melder de stadig om "tekniske problemer" grunnet strømbudd i deler av flyplassen, men så melder de plutselig om "sikkerhetsproblemer" grunnet strømmbrudd. Burde de i det hele tatt si det om så var tilfelle?

Nå skulle boarding ha startet, men Norwegian boarder fortsatt flyet som går fra gaten først mitt fly. Har på følelsen at det blir et sent og tregt natttog for å komme meg frem dit jeg skal.

Ha en god en alle som klarer komme seg i seng før midnatt.

Puuuuuuh .. kom meg greit ned til flyplassen bare for å finne at langtidsparkeringen på Int. var full. Det har jeg aldri sett før. Så da var det over til Camp Creek Parkway for annetvalget. Tok shuttlen til innenriks, noe som er like greit når man kun har håndbagasje. Prøvde meg med litt spotting på parkeringshuset, men det var drepende varmt. Så derfor tok jeg meg heller over til Klubbhuset, hvor en iskald Shiner sto og ventet. Kun kort ventetid i Pre-køen. Stakkarne uten jukselapp hadde kø. Lang kø.

Velvel, ser ut som at tordenværet holder avstand. Bare fryd og glede og snart boarding på min A220 + 110 ... ;)

SAS laver vist gode penge her i sommervejret (søgning ved 2 pers; 1 sæde ledigt på 18.15 afgangen):

Attachments

• stavanger1.jpg
    stavanger1.jpg
    54.7 KB · Views: 103
Back