Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Vertshuset Røros. Det er vel ingen grunn til å la arbeidet vente - så da skal det kontoreres litt. Forflytter oss nordover til ettermiddagen hvor det skal podcastes litt fra en fjellgård. Ha en topp torsdag du også.

Riktig god morgen fra Kongsberg.

Da var jeg utskrevet fra lokalsykehuset også. Prøvene har aldri vært bedre enn nå og formen føles også finfin. Planen i dag er å få sendt noen reiseregninger til pasientreiser, samt å få jobbet litt. Er på etterskudd med mye etter en uke på sykeputen.

I kveld blir det en tur i bridgeklubben for litt spilling. Har tatt opp igjen bridgespillingen som har ligget brakk i 15 år.

Mornings fra kontoret. Planen er å klemme inn litt trening mellom kontoreringen. Ha en fin dag

God morgen fra Jåttå,
Business as usual her i prosjektet , morgenmøter for operasjoner og videre fremdrift.
Neste års aktiviteter skal også planlegges .
I ettermiddag blir det politisk møte.
Ha en fin dag.

God morgen fra Sola. Gamlekontoret er inntatt for møte(r) og snart ferdig men første.
Ellers telles det ned, har bare 4 arbeidsdager igjen i Bergen og litt hjemmekontorering så er årsverket for 2023 ferdig og resten av året fram til jul skal tilbringes på rundtur i Asia.
Ha en strålende torsdag :)

God dag fra Gaustad. Bortekontordag i dag, men kjenner jeg ikke er helt i toppform. Så det er mulig den blir kort. Vi får se. Pusler med å selge noe "gull fra kjellerboden" og annet på Finn, så mulig jeg må inn en tur til i ettermiddag for å vise det frem.

Nå først, mer kaffe. Kaffe og Bris. Skulle hatt litt gule NonStop og Faxe Condi.

Ha en fin en

G’morgen .. Her i 30040 skinner solen og tempen er høy nok til at genser er unødvendig. Mørkere og mørkere om morran, så nå er det nødvendig med lys når jeg går med valpen.

Kaffe i koppen, beina på rekkverket, forum på pad’en og Rush på radioen. Livet er egentlig helt greit.

Hei fra Sandnes. Ble en kortere dag på jobb enn planlagt i dag pga. litt omrokkeringer. Så da gikk arbeidsdagen unna i en fei og man fikk faktisk hevet seg rundt og lagt om til vinterdekk på bil 1 av 2 i slutten av dagen. Greit med alt som er gjort. Nå blir det å cashe inn en gratis pizza hos den lokale bakeren, og så skal det nok slappes av. Tid for langhelg!

Back