• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Torsdag morgen?

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra gullstua. Her ble man ønsket velkommen med en klem og heldigvis var det både salami og egg på bøffetten.

11 timer i trone-sete på ei 777 nå blir nydelig, men var dritt å dra fra familien i dag tidlig. Barna hadde lurt inn lapper med hyggelig meldinger overalt i dag tidlig i bagger osv.

God morgen fra Kongsberg.

Da var det hjem til snø og kulde etter noen fine dager i Munchen. Ikke stort på programmet i dag bortsett fra en treningsøkt på sykehuset med fysioterapeuten. Behagelig reise hjem i går. Ingen grunn til å lete opp fasttracken på MUC da det ikke var et eneste menneske i den vanlige security. Ellers ble det å slappe av og spise litt i loungen før vi tok SAS hjem. Det var 5 rader med pluss og kun 5 passasjerer så jeg og snønnen fikk sete 1A og 1C.

Mornings fra kontoret. To dager jobb, og tre dager til avreise på vinterferien her. Men mye espresso skal drikkes innen den tid. Ha en fin dag.

God morgen fra Solli plass. Et par kontordager igjen før bortekontoret byttes ut med hyttekontor på Gausta. Hyggelig 14.2 i går med skalldyr og bobler.

Morn fra OSL.
Sitter i den innerste stua til SAS ved siden av 2 stykk som ser ut som om de var med i Technohead.
Her har vi SSSS på boardingkortet pga en helt episk fuck up fra united. Never, ever, again.

God morgen fra Linje 1. Litt togkaos i dag. Etter 5 helt crazy måneder med jobb har jeg gått opp 2kg og 5 cm rundt livet, så nå føles det sjukt bra at e litt roligere periode starter. Så får vi litt orden på helsen igjen.

Men nå kontoret. Ha en best dag!

Glad formiddag fra lobbykontoret i Oslo sentrum. Merker godt at vaksinen for de vakre og rike ble satt i går - men heldigvis er reaksjonen over i løpet av dagen - sier de i alle fall de som satte den. Middag ute med opphavet i kveld...så da er bilen allerede parkert for dagen. #muligheter

God formiddag fra Stavanger hvor det er blitt kontorert på Sola nå på formiddagen. Straks et møte før kursen settes hjem.
Ha en flott torsdag :)

God dag fra havet.

Det var nok med 18t hjemme etter MEX og nå rett i havet hvor jeg landet i går. Fullt dag skift i dag og hyggelig betaling. Snart klar for en ny tur. Hei hvor det går.

Ellers, er sikten så bra i dag at vi ligger her og ser inn på Alden. Kan nesten se om det går folk på den (her slåes det ikke av for kjente eller ukjente)

Snart God Helg

FQTV

Her har vi SSSS på boardingkortet pga en helt episk fuck up fra united. Never, ever, again.

Haha - fikk også den sist jeg reiste på 'ordentlig' bileltt med United. Men når jeg kjøper en enveis FRA-ATL i F kvelden før avreise, er det egentlig selvforskyldt. ;) Men det gikk greit, fikk beskjed å ta av meg på beina, og da tåfisen steg opp, kunne de ikke få meg avgårde fort nok.

G'ettermiddag. Masete dag, men kontrollert. Ferdig med lønch, nå skal bikkjene ut før siste arbeidsøkt settes igang. Torsdag er nå engang det - torsdag.

Det er vel ikke verdens undergang med de S'ene på boardingpasset. Irriterende ja, men neppe verdens undergang.
God kveld fra Oslo - her har man jobbet litt i dag og så på'n igjen i morgen.

Back