Default Torsdag med en fredagsfølese:-)

Takk for oppdatering på 727! Jeg skal dit om en drøy uke, så tenker å ta en titt på den. Er den åpen for publikum eller kun på statisk utstilling?

PS: Hvor er den pils-restauranten? Ser rimelig digg ut!
Hei Sir. Den er dessverre gjerdet inn, men man ser den helt greit da gjerdet er ganske tett rundt flyet. Jeg vet ikke om de til tider åpner for publikum.

Her er øl-sjappa, har blitt en liten favoritt. Hele restauranten er svært bra og kun litt dyr: (pilsen er vel ca 70 nok med nøtter)

God ettermiddag fra en hvit Embraer som er operert for de blå, noe det etter hva jeg forstår snart er slutt på da kontrakten med Eastern Airways snart går ut.

Snarturen til Portugal blei også et XP-run for å sikre gullkortet for i år og inni neste års pott. Turen blei selvfølgelig med mellomlanding både i Paris og Amsterdam.

Første gang i europabiz med Air France, skjønner nå hvorfor forummedlemmer foretrekker AF fremfor KL, siden stålbestikk og skikkelig tallerken ikke er blitt forbedret bort til fordel for plastbokser og trebestikk. Klarte også å snike inn en ny flytype på turen også, A220 er en kjekk maskin 🙂

Ha en finfin torsdag ettermiddag og kveld folkens!

Last edited:
Back