Default Torsdag med en fredagsfølese:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad torsdag fra Ris. Klar for en bra arbeidsøkt på toppen av byen før det blir både noe godt i glasset før middag og ikke minst til middagen som gutta på Sjømaten står for. At det skal jobbes i morgen skal ikke ødelegge fredagsfølelsen på en torsdag:-)

God morgen fra Suvarnabhumi Airport, 4 ugers ferie er desværre overstået. Air France bringer mig forhåbentlig helt hjem, håber drone forstyrrelserne i Danmark er overstået. Hav en god dag derude

God morgen fra Athen. Ganske tett program, men fikk lurt inn en lite. 26 kilometers gåtur på kvelden med litt deilig 727 spotting og en nydelig pils. Nå er det power-walk møte med en partner og så på med bunaden igjen.

Attachments

• IMG_5039.webp
    IMG_5039.webp
    145.2 KB · Views: 20
  • IMG_5021.webp
    IMG_5021.webp
    90 KB · Views: 19
  • IMG_5018.webp
    IMG_5018.webp
    92.6 KB · Views: 20
  • IMG_5009.webp
    IMG_5009.webp
    146.7 KB · Views: 23
  • IMG_4997.webp
    IMG_4997.webp
    154.4 KB · Views: 23
Ja, jeg vare bombe sikker at det var fredag. Og nå ser jeg at det ikke bare var meg som trodde det.

Det har vært stille fra Martin (Moderator, han som hadde bursdag i går) i flere måneder. Håper han har det bra.

Ha en fin torsdag! :-)

God morgen fra Ochsenhausen. Blir nok en interessant dag hos en av våre leverandører her sør i Tyskland. Produktutvikling og testing i pilotanlegg på gang. Fin tur fra Nürnberg og hit i går til tross for en regnfull dag. Var nemlig svært heldig med leiebilen i går😀 Plan om å få med oss litt oktoberfest i kveld. Ha en fartsfylt torsdag!IMG_2327.webp

Torsdag med en gammelmandsfølelse. . Jeg bliver 30 i dag. Og derfor passer 7.37 bedre i dag, end en 7.47 desværre.

Men forhåbentlig venter en god dag. Lige nu, er der kaffe i koppen, og morgenradioen fra Go'Nova nydes. Forhåbentlig venter der også en god dag til jer der ude, her på denne indtil videre smukke septemberdag :-)

• Like
Reactions: EB
God morgen fra Asker. Blir hjemmekontorering, så jeg får klemt inn en liten løpetur, før jeg henter barna på skolen og vi reiser sørover. Norwegian tar oss til BGY, så det blir en ny flyplass på listen. Så får vi se om det blir Flytoget eller Vy som tar oss til OSL. Ha en fin dag.

Morn fra... Longa som tydeligvis denne klyngen med hus, en kirke og et hotell heter. Vicenza og Bassano del Grappa er vel mer relevante steder i nærheten. En italiensk frokost med både bakervarer og espresso er inntatt, og værmeldingen tilsier at man kanskje skal prøve bassenget i dag også.
I tillegg så hører jeg at de har noe som kalles "Gelato" her nede som må prøves

Morn fra Sandnes. Ikke noe fredagsfølelse her. Det er sikkert fordi jeg har fri i dag, men skal på jobb i morgen. Blir en kjapp tur til frisøren for å fikse på manken i dag. Ellers blir det nok å hente kid'en hjem fra barnehagen litt tidligere enn vanlig. Ha en fin dag forumister!

Morn fra Kristiansund. Her er det faktisk fin fint høst vær. Sol å greier :) Har blitt litt ultralight reiselivsaktør, for det blir mer å mer folksomt på disse amerikaturene mine :)

Registrerer forøvrig at noen droner og litt hacking setter ut vest europa og scandinavia relativt lett. Litt pinlig vel?

God morgen fra Ochsenhausen. Blir nok en interessant dag hos en av våre leverandører her sør i Tyskland. Produktutvikling og testing i pilotanlegg på gang. Fin tur fra Nürnberg og hit i går til tross for en regnfull dag. Var nemlig svært heldig med leiebilen i går😀 Plan om å få med oss litt oktoberfest i kveld. Ha en fartsfylt torsdag!View attachment 56718

Er den elektronisk abgeriegelt ab 250kmh?

Dæven, det var liv her i dag. 😀

God morgen fra Ascot, og koselige Royal Foresters hotell/kro/pub. Super på en fin kaffe og venter på toast med posjert egg og avokado. Så bærer det inn til London for litt møter. Upraktisk: JA. Koselig: også JA.

God Bongo stil

Ha en super torsdag!

Det er fredag hele uken. Men kun i morgen det er fredda’n, så intet freddasbilde før da. ;)

Bikkjene fikk meg opp tidlig i dag .. (gjesp) .. så da er det bare å sette igang med dagens program.

God morgen fra Keflavik, nærmere bestemt fra et Plussæde på SK596. Det bliver så den sidste tur på Plus, da jeg formoder
At det er helt slut på shorthaul 1. oktober. Og forresten: der er sat et gardin op! Alle ønskes en behagelig dag!

God morgen fra Athen. Ganske tett program, men fikk lurt inn en lite. 26 kilometers gåtur på kvelden med litt deilig 727 spotting og en nydelig pils. Nå er det power-walk møte med en partner og så på med bunaden igjen.
Takk for oppdatering på 727! Jeg skal dit om en drøy uke, så tenker å ta en titt på den. Er den åpen for publikum eller kun på statisk utstilling?

PS: Hvor er den pils-restauranten? Ser rimelig digg ut!

Torsdag med en gammelmandsfølelse. . Jeg bliver 30 i dag. Og derfor passer 7.37 bedre i dag, end en 7.47 desværre.

Men forhåbentlig venter en god dag. Lige nu, er der kaffe i koppen, og morgenradioen fra Go'Nova nydes. Forhåbentlig venter der også en god dag til jer der ude, her på denne indtil videre smukke septemberdag :-)
Gratulerer med dagen! Men husk at 737 er snart 60 år, ikke 30..!

Go morgen fra LA650 straks klar for pushback. Henger meg på en tjenestereise til Lima. Tipper det blir både pisco og ceviche. Ha en bra dag.

Back