slankebrusmannen
ScanFlyer Silver
Re: Tore Henki Holm Hansen saksøker Bjørn Kjos
Med nåværende eier, ja.
Created er når det først var registrert hos NORID.
Med nåværende eier, ja.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Created er når det først var registrert hos NORID.
Sant nok. Men å gå bak ryggen mens mann er i forhandlinger om overtagelse av et firma, til en meget rimelig pris vel å merke, er betraktet som uredelig i den siviliserte verden, spesielt når det forlanges en erklæring på at mann ikke med viten krenker en annen virksomhet ved det domenenavnet mann har valgt.
Men å registrere andre sine domenenavn er da ikke noe ulovlig? men heller en stor business rundt om kring i verden. Hadde jeg visst dette domenet var ledig skulle jeg kjøpt det selv.. 99 kr i året kan være en god investering i enkelte tilfeller.
Det er ikke herr Kjos som eier retteighetene til www.banknorwegian.dk heller for å si det slik..![]()
Ingen frekk undertone her altså, men hvorfor hadde du ikke regget domenenavnet selv? av ren nysgjerrighet bare![]()
Såvidt jeg kan se det, hadde du for syv år siden en tanke om å starte en bedrift/selskap, men slettes ingen domene å bygge utifra?
Vi kan kanskje gjøre opp status nå om at det er like greit at Kjos fikk det domenet?![]()
Hvor mye penger kommer du til å kreve av Bjørn Kjos da?
Etter det jeg kan skjønne er det vel ingenting vits i å saksøke noen.. Her har vi person 1 som har et firma, person 2 får tilbud om å kjøpe firmaet og finner da ut at domenenavnet ligger ute til salgs til person 1 sitt firma. Person 2 kjøper domenenavnet til person 1, for å forhindre misforståelser/sammenkoblinger med sitt eget firma. Dårlig business skikk, ja kanskje, men på ingen måte ulovlig.. Men kan være jeg har forstått dette feil..
Etter det jeg kan skjønne er det vel ingenting vits i å saksøke noen.. Her har vi person 1 som har et firma, person 2 får tilbud om å kjøpe firmaet og finner da ut at domenenavnet ligger ute til salgs til person 1 sitt firma. Person 2 kjøper domenenavnet til person 1, for å forhindre misforståelser/sammenkoblinger med sitt eget firma. Dårlig business skikk, ja kanskje, men på ingen måte ulovlig.. Men kan være jeg har forstått dette feil..
Forhandlet du direkte med Bjørn Kjos?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.