Re: Tore Henki Holm Hansen saksøker Bjørn Kjos
Jeg forstår at du ikke følger med i timen, for da hadde du kanskje fått med deg utsagnet til John Christian Elden til Aftenposten i 2005 etter han personlig hadde fått skriftelig bekreftet at hele fengselsoppholdet hvilte på en blank løgn, og at under amerikansk jus skulle jeg være berretiget til opp mot kr.185,000,000, både fra sivilsaken på $15,000,000 jeg vant mot CIA i 2002, og for 7 års urettmessig fengsling, så ikke sleng dritt før du vet hva du snakker om.
Nå var jeg ute på bytur sammen med en høyt akted Førstestatsadvokat forleden, som var meget begeistret over at Schibsted Forlag endelig skulle gi ut min biografi i høst, da vi har vært venner i mange år og er fullstendig klar over hvordan jeg har blitt overkjørt av både amerikanske og norske myndigheter i alle år.
Så behersk dine kommentarer om at jeg skal være en "dømt kriminell" før du vet hva du snakker om.
Bare til underretning; Dommen hvilte på en uteblivelsesdom med påstand om bestittelse av stakkars 37 gram kokain i 1981, hvor ankeretten i Atlanta i min sivilsak holdt både dommeren og aktor som medvirkende til å orkestrere dommen kun for å skjule identiteten til 2 navngitte CIA agenter.
Uheldigvis tillates ikke bevis fra en sivilsak, hvor bevisterskelen er mye lavere, å fremlegges i ett kriminelt annliggende, hvor f.eks OJ Simpson kunne frifinnes kriminelt, men dømmes sivilt for å ha drept sin kone, hvor John Christian fikk avslørt hele bedrageriet til aktor i sine kommunikasjoner med Belgiske myndigheter etter at jeg kom hjem til Norge.
Resten får dere lese om i boken i høst, om ikke jeg lykkes i å gjennåpne saken der borte i mellomtiden, noe det også jobbes med for tiden.