• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Topphemmelig! Norges nye jagerfly...!

Harald Oanes

ScanFlyer Silver
Visste ikke at man var kommet så langt at man hadde fått ett eksemplar av de nye jagerflyene over til Norge... Det sto godt skjult bak en hangar, men jeg lot meg ikke lure - og snek meg mellom busk og kratt og klarte å fange noen bilder før MP kom og jagde meg vekk...! Man ser klart at maskinen har også har vært i Danmark for test, så det er vel et samarbeid der tror jeg. Ser også at man har utrustet flyet med kjernefysisk sprengladning, så det er vel nærliggende å tenke på at flyet skal i bruk i Libya med det første... Faktisk har amerikanerne vært dyktige å kamuflere flyet, for med en gang trodde jeg altså at det var en SAAB Draken, men så feil kan man altså ta... Heldigvis var jeg på rett sted, til rett tid...

H11_6943.jpg

H11_6944.jpg

H11_6946.jpg

H11_6948.jpg

H11_6952.jpg

H11_6953.jpg

H

Hadde MP'ene tatt deg, hadde du vel sittet på chartret fly til Gitmo nå! hehe!

BF:cool2

Back