• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Tommel opp - det er torsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Fikk en herlig bilprat med leverandøren vår i går…og går alt som vi snakket om så blir vi eneste i Norge og sikkert Skandinavia med neste bil… Nå snart ned til Rebel og et frokost møte før resten av dagen, ettermiddagen og kvelden tilbringes på Håndverkeren. Nyt torsdagen du også.

God morgen fra Knausen. Kult at EB beriker området med eksklusive biler - takk.

Nydelig konferanse i går og lattermusklene er som vanlig støle. På med shipping-bunaden og copy/paste av gårsdagen utenom kollektivt da - det var ikke noe som frister til gjentagelse.

God morgen fra Asker. Også i dag var vi effektive nok til at det ble tid til en espresso før minstemann og jeg rusler ut døren. Mistenker kveldens løpetur blir litt forkjølelsesredusert. Siden hus i Kroatia med booket i går, så får jeg kanskje fikse flybilletter i dag. Så da er sommeren etterhvert i boks. Ha en fin dag

Morn fra Bergen.

Hjemme igjen etter dagsturen til London som ble fryktelig dyr. Så i dag blir det vann og billige forpliktelser som kaller. Noen kommer på dagstur til Bergen og jeg har sagt ja til å være sjåfør. Så da er nok det denne dagen går med til.

Snart helg (som egentlig starter mandag)

God morgen fra Forus. De eneste skyene jeg observerte på tur til kontoret var linseskyer. Yr melder at flere skyer kommer når det blir sånn ca formiddag. I alle fall er det en solrik morgen.

Men nå: kaffe og kontorering...

God morgen. Ser ut til at dette blir en av de sagene da planen var å få ting unna, men så kommer det en oppgave inn fra siden som må prioriteres. Uansett, sola skinner!

God morgen fra Sandnes. Fin start på dagen med frokost med mini, leking, herjing og Peppa Gris, før vi trillet avgårde opp til barnehagen. Det er noe herlig avslappende og tusle inn i barnehagen rett før klokken ni i stedet for kvart over sju. Nå blir det muligens litt indretjeneste etterfulgt av en god hvil i senga eller på sofaen før det blir ettermiddagsskift på Forus. Ha en god torsdag!

God morgen fra Lillestrøm. Her er det lugnt hjemmekontor før snuta rettes mot OSL og det blir langtur mot Sydney. I første omgang er det riktignok bare OSL-HEL-HKG, og så litt søvn på flyplasshotellet før det bærer videre tidlig lørdag morgen.

Nå er det rett og slett prinsessetid før jeg drar!

Også er det jo spennende å se hva slags balje @EB ender opp med da.

Ha en best torsdag

God morgen fra Chile. Skyfritt og sommerlig i dag også gitt. Straks dagens treningsøkt og så blir det ærend og lunsj. I kveld visning av norsk Oscar-film. Ha en bra dag.

God formiddag fortsatt fra Gdansk. Ikke så mye mer på planen enn å komme seg hjem igjen med bolaget. Tror turen i dag går ganske så smooth ja. Jeg trodde jeg ikke fikk noen sånn gave siden de forrige visitt på Radisson her kom opp med øl og snacks til rommet. Men så oppdaga jeg to drikkebonger til baren, det oppdaget jeg selvsagt ikke før jeg skulle legge meg i går og baren hadde stengt. Så det er vel et argument for å vente til den åpner og så ta en pils og så ta en Bolt ut til flyplassen? Livets harde valg. Litt kaldere velkomst enn forrige gang, virka som resepsjonisten leste fra et manus, men rommet ble jo oppgradert så. Synes Radisson jevnt utenfor Norden leverer. I Bratislava fikk jeg jo et kongerom på Radisson der med balkong og greier (men i februar er jo ikke det så veldig aktuelt alltid) og på rommet der stod det en flaske bobler.

Back