Forsering av dobbelspors jernbaner til vestfoldbyene og østfoldbyene med stasjoner på Torp og Rygge kan motvirke behovet for en tredje rullebane, heter det i høringsbrevet fra Miljøverndepartementet.
Originally posted by Someone
Men nå er det vel ikke den 3. rullebanen som er mest prekær på OSL. Det eneste som har blitt utvidet der er jo P-hus og Tax-free, og det trengs en T2 NÅ!!
Originally posted by Herlov
Jeg vet ikke om miljøvernministeren er klar over det, men det er faktisk dobbeltspor til Rygge allerede. (Med unntak av en liten bit gjennom Moss.)
Originally posted by TG923
Originally posted by Herlov
Jeg vet ikke om miljøvernministeren er klar over det, men det er faktisk dobbeltspor til Rygge allerede. (Med unntak av en liten bit gjennom Moss.)
Om ikke ministeren selv er personlig oppdatert på alle detaljer er sikkert hennes stab det. :smile2
Originally posted by litt-amatør
Bare for å antyde; Kompetansen på flyindustrien er kanskje ikke på topp hos Miljøverndept og statsråd Bjørnøy.
Originally posted by plane-spotter
Jeg blir irrtert av norske politikere.
Originally posted by GFL
Hele tognettet rundt hovedstaden er rimelig klar for litt oppgradering, får jeg høre fra folk i bransjen. En 2-spors jernbane fra Hamar-Sandefjord og Larvik er noe som burde ligge litt høyt på dagsorden i tillegg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.