Toalettmappe

Døøøøh ...... :old

tr06.jpg

Ja døøøh....det det er amerikansk is-smørje

Jeg er så gammel så jeg husker den lille klesklypen du fikk på Europeiske flighter - genialt da de fleste "glemte" å ta den bordt for å vise at de fløy foran i flyet.
For oss som ikke er gammel nok - hva var det?

Lol, jeg husker også klesklypa faktisk. Den forsvant vel i 2012.

En liten orange klesklype som var festet i servietten rundt bestikket.

Aha, da er jeg med, har jo sett den. Skjønte ikke hvordan man skulle få en klesklype som man kunne "glemme" å ta bort. :p

Klesklypa var vel borte en periode tidligere også.
Dessuten har den ikke alltid vært orange...

Det er litt pinlig å si det, men isen er faktisk 50% av grunnen til at jeg valgte UA. Den andre er at jeg koser meg med Amerikansk style service.

Igjen så er det ofte de små tingene.

Klypa kom i alle farger….Når du gikk på flyplasser rundomkring i Europa så en ofte gutter med klesklypa i skjorta da de hadde "glemt" å fjerne den. Alle visste at dette var buisniss klubben med SAS. Egentlig ganske genialt. Ubetydelig kostnad og en skikkelig snakkis

Å så tilbake til toalett mappa...Hvis det er noen fra SAS som leser dette så mener jeg fortsatt at det er en glimrende idea. Vi gikk fra filtmappa til plast mappa. Gidder ikke å ta den med engang. Når jeg reiser med Emirates (skinn) eller Thai så får du skikkelig toalett mapper. Disse taes med hjem og gis til overnattingsgjester som ikke har med seg det nødvendige. Jeg syns dette hadde vært en ørliten guest til pax i buisniss

For min del kunne de heller droppet det hele og heller delt ut tannbørster/kremer osv etter behov. Litt mer miljøvennlig...

For min del kunne de heller droppet det hele og heller delt ut tannbørster/kremer osv etter behov. Litt mer miljøvennlig...

Hvis de kvinnfolka jeg kjenner er representative, blir det neppe mer servering på den flighten.
Bestill to med en gang, gutter! :D

Back