Innenriks eller korte turer er meget forstålig at det er begrenset vogn servering - det er ikke enkelt å få noe godt ut av det uansett. Lengre flyvninger er det utrolig at standarden har faldt så laft. Jeg tror mange har valgt bort SAS på grunn av dette. Valget av viner, og tilbehør er også langt lavere enn andre. Hvis pris ikke teller SÅ mye velger mange etter hva de får. Tror flere kunder i C og i Economy ekstra reiser etter kvalitet. Loyaliteten til SAS er i ferd med å forsvinne.
Jeg syns at de få som har reiset f.eks 20 år som gullmedlem burde blitt Pandion for et år. Mange Pandion forsvinner etter ett eller to år da kvaliteten ikke holder, eller at det reises mindre.
I tillegg mener jeg SAS burde spille mere på det genuine fra Scandinavia - Skikkelig kvalitet god mat og høy service. I dag føler en fra tid til annen at en er til belastning når en er ombord. Når en ringer på klokka tar det ofte lang tid før noen kommer. Ber du om et teppe får du det servert i plastikken - hodetelefoner likeså, hvis det ikke ligger i setet når du kommer. Det er små ting som gjør turen hyggeligere. Nok engang vil jeg nevne toalettmappene - skulle nesten vært en egen klubb…Vi som ønsker toalettmapper tilbake med skikkelig innhold.
Jeg syns at de få som har reiset f.eks 20 år som gullmedlem burde blitt Pandion for et år. Mange Pandion forsvinner etter ett eller to år da kvaliteten ikke holder, eller at det reises mindre.
I tillegg mener jeg SAS burde spille mere på det genuine fra Scandinavia - Skikkelig kvalitet god mat og høy service. I dag føler en fra tid til annen at en er til belastning når en er ombord. Når en ringer på klokka tar det ofte lang tid før noen kommer. Ber du om et teppe får du det servert i plastikken - hodetelefoner likeså, hvis det ikke ligger i setet når du kommer. Det er små ting som gjør turen hyggeligere. Nok engang vil jeg nevne toalettmappene - skulle nesten vært en egen klubb…Vi som ønsker toalettmapper tilbake med skikkelig innhold.