Og Geneve vil gå lørdager (antar så lenge det er skisesong i Alpene?) som SK4131/2 13:25-16:00 og retur 16:55-19:30
Bucharest spennende? Veeel... jeg vet om en del destinasjoner som er mer spennende enn det.Hadde det ikke vært bedre om SK prøvde seg på noe mer spennende, som f.eks OSL-OTP?
Kan noen fortelle meg hva folk vil til Palanga å gjøre??
BF:cool2
Bucharest spennende? Veeel... jeg vet om en del destinasjoner som er mer spennende enn det.
Oslo-Palanga vil gå kl. 11.30 på mandager, onsdager og fredager som SK2742 og tilbake kl. 14.30 som SK2743.
Palanga? Den må jeg helt ærlig innrømme jeg ikke så komme.
Kan noen fortelle meg hva folk vil til Palanga å gjøre??
BF:cool2
Start opp datoen?
Og Geneve vil gå lørdager (antar så lenge det er skisesong i Alpene?) som SK4131/2 13:25-16:00 og retur 16:55-19:30
GVA har de jo prøvd seg på før, og Palanga kom overaskende på meg
Noen info om når disse rutene starter opp? Elelr noen pressemeldinger om dette?
Hvordan i huleste er det mulig å ha en rute med 1*ukentlig, og bare på lørdager? Det må utelukkende være skiturister det da?
Ja. SAS har hatt det samme til Salzburg og Innsbruck.
God utnyttelse av flåten på en dag med få ruteavganger, dessuten går det sikkert an å få inn en del ekstra på skifrakt.
Ja, de kan sikkert tjene penger på den nye ruten til Sveits. Men jeg synes en Ski bag burde være inkludert i prisen, slik som det er hos Austrian og Swiss. SAS liker jo å reklamere seg selv som et gebyrfritt selskap.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.