• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

To nye modeller i stallen

Norwegian15

ScanFlyer Blue
Hei. har fått to nye modeller denne uka og det er SAS A340 og Norwegian 737-800 LN-NOT
Her kommer bildene:
Starter med LN-NOT
DSC_0007-4.jpg

DSC_0008-3.jpg

SAS A340
DSC_0001-2.jpg

Det var alt fra meg :)

begge 2 er flotte modeller! :D veldig bra! :up: Kjekt å ha LN-NOT i samlingen! ;) den står parkert ved Norwegian B737-300 1:100

Fine modeller, men muligens litt gulnet i lakken merker jeg meg også.. Ikke noe at det gjør noe, men ved å paye top dollar for det og få en uautentisk farge (dog kanskje blitzen?) er vel litt kjipt?

Ehh, jo jeg har akkuratt lik den 340 og så litt gul-grå men det er får å vise at de skal være litt gråe, for sas har ikke direkte hvite fly, spesielt sas sine a340. Så det er ingn kjip pris for å få noe som er som den skal være! ;)

Den SKAL ikke være GUL.
Vet jo(Ikke ukjent) at når slike modeller blir utsatt for sollys o.l gulner de.
Mange eksempler på det. Men hvis dette er en helt ny modell fra leverandør er jo dette tragisk.SAS maskinene er grå. Og....når jeg første er i gang...Det å se slike modeller med slike vinduer i front,ja da blir jeg oppriktig lei meg.For det er jo ikke slik de ser ut i levende live.

Sorry, ikke for å prike, men det stemmer ikke helt. Men er man vant til å drive politikk så henger man seg opp i slikt ;)

Ehh, jo jeg har akkuratt lik den 340 og så litt gul-grå men det er får å vise at de skal være litt gråe, for sas har ikke direkte hvite fly, spesielt sas sine a340. Så det er ingn kjip pris for å få noe som er som den skal være! ;)

Trenger ikke ro deg i land. ;)

ro meg i land? jeg kom bare frem til det jeg skulle si, ikke det jeg har tapt, jeg har kontaktet premierplanes og de sier at det er slik den skal være, men selv innrømmer jeg at den er litt gul aktig

Den har en gulaktig farge ja, men det er ikke den dyreste modellen kostet rundt 100-120kr. Det finnes jo andre modeller av A340 av SAS som har hvit farge.

Men den er ikke gul! ;I ja sindre jeg har akkuratt lik den å jeg kjenner mange som har den. gå på premierplanes sin hjemme side der ser dere også 340 en i samme farge + det fiines mange typer hvit farge.

Last edited:
Back