Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
....fikk bekreftet hos Norwegian at selskapet ikke har noen klare retningslinjer på dette feltet.
Originally posted by Someone
....fikk bekreftet hos Norwegian at selskapet ikke har noen klare retningslinjer på dette feltet.
DY har nå iløpet av sommeren fått mer enn noen riper i lakken, det begynner faktisk bli såpass ille glansen begynner å flasse av :naughty:
Originally posted by DY Tech
Legger merke til at SAS ikke er fullt så artig å skrive om,derimot Norwegian er i søkelyset om dagen.Tror ikke Kjos gliser fullt så mye nå om dagen
Originally posted by OJB
Jeg tror ikke man skal være får kjapp til å dømme ut fra enkelt episoder enten det er DY eller SK/BU.
Vi har sendt våre barn som UM til både TRD og OSL gjennom mange år.
Stort sett går det veldig bra. Men jeg kan også skrive et par historier lange som vonde år om et par episoder der barna reiste med SK/BU som ikke var bra.
Feil kan inntreffe og man dømmer ikke på enkelt episoder. Våre barn reiser fortsatt UM med både DY og SK.
Har inntrykk at media blåser opp alt de greier å komme over for tiden. Det setter ting litt ut av proposjoner.
Det gjelder også deltagere her på forumet !
Originally posted by svenk
At DY ikke har rutiner som fanger opp dette, tror jeg ikke det sprøyt på. DY har som alle andre mulighet til å sjekke elektronisk, hvilke kategori passasjerer de har ombord. Burde ha ringt en bjelle på billettskranken, hvis lista ble sjekket (noe jeg tror den ikke ble).
Ikke bra dette, men jeg har hørt om værre episoder!
UM booket på Sabena OSL, BRU, LIS, havnet på Swissair til ZRH
UM booket på BU til ARN, havnet på BU til GOT.....
'Originally posted by CK
BU har vel aldri fløyet til GOT??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.