Tjen 500 Eurobonuspoeng ved å ta en spørreundersøkelse

Re: Tjen 500 Eurobonuspoeng ved å ta en spørreundersøkelse

Kansje det ja, jeg har heller ikke fått mine og jeg skrev heller ikke inn EBB. :)

Ok. Da får vi prøve på nytt! Så en facebook-melding om at denne undersøkelsen var for folk utenfor Skandinavia. Men tydligvis stemmer dette ikke...

Hos meg kom jeg ikke videre om jeg la med bokstavene i EuroBonus-nummeret. Uten gikk man videre. Men skal man få disse poengene med en gang? Når jeg hadde gått gjennom undersøkelsen og var ferdig, sto det at det ville ta en måned før man hadde dem på konto..

Last edited:

Poengene kommer ikke med en gang, og hvis man leste alt måtte regne med rundt en måned før de kom. Så slapp av

Prefikset skulle heller ikke med, kun tallene. Man fikk feilmelding hvis man skrev EBx først

Last edited:

Poengene kommer ikke med en gang, og hvis man leste alt måtte regne med rundt en måned før de kom. Så slappa av

Prefikset skulle heller ikke med, kun tallene. Man fikk feilmelding hvis man skrev EBx først

Ok, det virket bare som det var mange som hadde fått poengene allerede. No big deal.

Fikk poengene for undersøkelsen inn på kontoen idag :)

Fant ikke denne spørreundersøkelsen jeg. Er den fjernet, eller bare vanskelig å finne?
:)

Last edited:

Finner ingen av undersøkelsene. Mangler 1500 på Sølvstatus. :-(

Finner ingen av undersøkelsene. Mangler 1500 på Sølvstatus. :-(

Disse poengene er mest sannsynlig Extra-poeng. For å kvalifisere til status, trenger du grunnpoeng, og det får man kun ved å fly. Man fikk det også ved å bo på Radisson SAS før, men det forsvant da de ble Blu.

Eg har fått mine, tok 7-8 dager...

Back