I inger ScanFlyer Gold 26 May 2012 #1 Var pussig nok en tur langs gjerdet på OSL i kveld, og fant disse. En del av bildene er tatt gjennom gjerdet, men det er i alle fall en dokumentasjon Rzeczpospolita Polska, SP-LIG Titan Airways, G-ZAPX G-ZAPX og CS-DRR G-ZAPX og G-KLNB
Var pussig nok en tur langs gjerdet på OSL i kveld, og fant disse. En del av bildene er tatt gjennom gjerdet, men det er i alle fall en dokumentasjon Rzeczpospolita Polska, SP-LIG Titan Airways, G-ZAPX G-ZAPX og CS-DRR G-ZAPX og G-KLNB
K Kanon ScanFlyer Gold 26 May 2012 #2 Stilig jeg liker Titans fargeskjema. Så den på FR24 men dessverre fører det nye point merge arrival systemet til at flyene som skal inn for landing på Gardemoen kommer litt for langt vest til at de er innen fotografisk rekkevidde for meg.
Stilig jeg liker Titans fargeskjema. Så den på FR24 men dessverre fører det nye point merge arrival systemet til at flyene som skal inn for landing på Gardemoen kommer litt for langt vest til at de er innen fotografisk rekkevidde for meg.
Heidi ScanFlyer Blue 26 May 2012 #3 Vi var der en tur i kveld vi og, fikk noen få litt uvanlige fly. Fine bilder. Heidi
I inger ScanFlyer Gold 26 May 2012 #5 Var litt i egne tanker, Cato, men så tilslutt at det var noen som vinket :hi2 Inger Last edited: 26 May 2012
I inger ScanFlyer Gold 26 May 2012 #8 Tenkte meg at du var den andre som vinket ja :hi2 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Inger Last edited: 26 May 2012
L LN-KRF ScanFlyer Gold 27 May 2012 #10 Veldig nice! Hva gjorde Titan på OSL forresten? Er det denne fru Clinton flyr rundt i?
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 27 May 2012 #12 LN-KRF said: Veldig nice! Hva gjorde Titan på OSL forresten? Er det denne fru Clinton flyr rundt i? Click to expand... Ullevål 26.05.2012 Norge-England hint hint.
LN-KRF said: Veldig nice! Hva gjorde Titan på OSL forresten? Er det denne fru Clinton flyr rundt i? Click to expand... Ullevål 26.05.2012 Norge-England hint hint.