• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Tirsdag eller noe

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Morgen fra taxi på vei til OSL og ett av disse alt for tidlige flyene ut. Alt for lite søvn i natt og hektisk dag foran meg i Ålborg, Hjørring og Tilst før jeg kommer frem til Svostrup Kro i ettermiddag. Der lover de stekt flæsk og en forhåpentlig strålende natt søvn.

Siste jobbreise i år vekk fra prinsessa er i gang.

Muligens blir det fly og espresso på kantina med dc-8-63? Må bare sjekke inn kofferter først.

Ha en best mandag

Namaste från Mumbai,

Lång dag igår och förmodligen ännu längre idag full av processer, gääääsp. Säkerhetsnivån gick upp ett par hack också efter gårdagens händelse i huvudstaden och det får man bara acceptera.

Ha en strålande tisdag runt om i världen!

Hau hau fra OSL .. Alt for tidlig fremme, men fordelen er ingen kø hverken her eller der.

Nå sitter jeg med bakverk og latte på BIT og speider etter kjente ...

Frankfurt neste, deretter ATL , overnatting der en plass før jeg kjører de siste milene ..

Glad morgen fra Ålesund…3,5 time søvn er i minste laget…men det skal da kjennes at man jobber i særdeles sosial bransje. Hjem til hjem kjøre hjem i ettermiddag. Tut og kjør:-)

Morgen fra taxi på vei til OSL og ett av disse alt for tidlige flyene ut. Alt for lite søvn i natt og hektisk dag foran meg i Ålborg, Hjørring og Tilst før jeg kommer frem til Svostrup Kro i ettermiddag. Der lover de stekt flæsk og en forhåpentlig strålende natt søvn.

Siste jobbreise i år vekk fra prinsessa er i gang.

Muligens blir det fly og espresso på kantina med dc-8-63? Må bare sjekke inn kofferter først.

Ha en best mandag
Best morgen fra D1 (FnatGate) - på vei hjem til den lille italienerinnen og øya vår, espresso i koppen snart i kroppen - vant gratis bagasje med Lufthansa igjen

God morgen fra Sandnes. Kaffetrakteren er satt i arbeid og om ikke så lenge settes kursen mot Forus for dagens arbeidsøkt. I går ble det kjøpt inn togbilletter til neste ukes lille England-tur. Så da er det meste klart. Satser på at transitten der går smertefritt. Ha en fin dag forumister!

Mornings fra L1. Først skal det kontoreres. Så skal eldstemann kjøres til Hønefoss for å spille hockeykamper der. Ha en fin dag.

God morgen fra heimen, snart av sted til kontoret. I kveld blir det SK til TRD, overnatting på Værnes og ut i provinsen onsdag morgen. Ha en finfin tirsdag🙂

God morgen fra kontoret.. Nå er formen egenltig temmelig rusten. En del artige möter med Sandkassen i dag og så får man prøve å komme seg hjem til norsk tid i dag da..

Har ikke fløyet med SAS særlig siste månedene, så jeg må si det virkelig har vært litt av en over haul på servicetilbudet både ombord og i lounger. Nå er det kjøtt til frokost. Man kan få pølser eller bacon og egg og alt mulig. Og champagneflasker som klirrer i frokosttralla på 05.55 avgangen til CPH. Det er jo helt sjuke greier.

Finner at jeg allikevel drikker kaffe og ramløsa ombord og spiser brødskive med kokt skinke i loungen. Men å ha muligheten til vanlig mat og ikke bare purreløk med orange krem og dill på er jo helt vanvittig fint.

Oi, her var det mye aktiviter! God morgen fra Trondheim. Fikk nå sjekket inn opp hit med sas i går selv om app sa nei. (hint, bruk nettsiden om krøll med app).

Kontorering og møter her i dag og i morgen.

Noen som har fått passord til Sas Friends&family enda?

Noen som har fått passord til Sas Friends&family enda?
Er det nytt salg på gang?

Jeg er EBD og har ikke fått noen mail om det nei... Men send gjerne link og passord om noen har fått...

Og ellers god ettermiddag fra høljregnet i Skaun. Reisefri denne uken, godt å bare være hjemme. Fruen måtte plutselig på jobb i Molde et par dager, så kåken alene også. :)

Kim

Back