Tips og erfaringer med Hilton og HH -

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Booket hotell og registrerte meg dagen etter for dobble poeng kampanje. Får jeg da doble poeng, eller bør jeg bestille på nytt?

Heads up: "Resort-fee" på minst et Manhattan hotell nå. USD25+tax på Hilton Midtown, som de kaller "A Daily Mandatory Charge will be added to the room rate" som skal dekke:
Urban Destination Charge with premium guest internet access (3 devices); daily $15 beverage credit in Lobby Lounge or Bridges Bar; daily $10 food credit in Herb N' Kitchen (grab and go only); local and toll-free calls.

Noen som svaner info fra Hhonors? Jeg har fått kort og info som åpenbart tilhører noen andre.. Så da har sikkert noen andre fått min pakke fra Hhonors..

Kjapt spørsmål - Jeg booker noen rom med Hilton i Februar. Jeg er gull nå når jeg booker og tviler meget sterkt på at jeg beholder status over nyttår.

Rosey på Hilton-chatten mener det er statusen du booker i som gjelder for oppholdet - ergo gratis frokost osv.. Det er vel ikke sant? Hun var veldig bestemt..

For hvis jeg da er likevel sølv så booker jeg heller gjennom Expedia og får en bøtte med EB poeng.

Kjapt spørsmål - Jeg booker noen rom med Hilton i Februar. Jeg er gull nå når jeg booker og tviler meget sterkt på at jeg beholder status over nyttår.

Rosey på Hilton-chatten mener det er statusen du booker i som gjelder for oppholdet - ergo gratis frokost osv.. Det er vel ikke sant? Hun var veldig bestemt..

For hvis jeg da er likevel sølv så booker jeg heller gjennom Expedia og får en bøtte med EB poeng.

Har man ikke statusen ut februar måned? Tror hun bestemte damen tar feil, men at du uansett har statusen i februar.

Exp 03/19
Står det på mitt Gull Kort.
Jeg tror det betyr at Du/Jeg har Gull til 1 April 2019.
Jeg bestiller alltid et plastikk kort.
De sender deg et til Norge og det tar ca 4 uker.
Det kan være kjekt og ha et fysisk kort feks i frokostkø eller lign.

Takker.. Det ser faktisk slik ut ja.

Et kjapt spørsmål til - Jeg har booket to rom i mitt navn (kort) med totalt to personer. Får da begge "gratis" "Gold"-frokost?

Jeg har flere ganger booket to rom på Hilton, og de andre, som ikke en gang er HH medlem, får samme treatment som meg.
Spørsmål: Hva er en ,bøtte, med EB poeng via Expedia, da HH ga EB poeng var det omtrent 200 - 300 EB poeng.

Jeg har flere ganger booket to rom på Hilton, og de andre, som ikke en gang er HH medlem, får samme treatment som meg.
Spørsmål: Hva er en ,bøtte, med EB poeng via Expedia, da HH ga EB poeng var det omtrent 200 - 300 EB poeng.

Hvis du er gull så er jo det rart at de gir deg samme lounge og frokost-rettigheter etc. som kompisene dine som ikke er HH medlem.

En bøtte poeng i dette tilfellet er 2090 Expedia-ViaTrumfkroner (av 22.000 NOOK for hotellet) som gir 31350 Eurobonuspoeng - det er i alle fall en medium stor bøtte.

Alle rommene var booket i mitt navn, slik at jeg fikk poeng for alle rommene, det går an å legge inn navn på den som skal ha det rommet du ikke selv bor på. Så når rommene er booket i mitt navn som er gold, ex diamond, så får de andre mine goder. Men, det er veldig forskjellig hva godene består av, f eks Hilton diagonal Mar i Barcelona med adgang executive øounge og full frokost, det andre Hilton i Barcelona, kun frokost, og i Berlin valget mellom upgraded room, eller frokost.

I følge mine venner, så skal Hilton åpne hotel i Radom, nærmere bestemt en ombygning av et gammelt slott, Ziemia Kredytowy Ziemskie.
Det ligger midt på Zeromskiego v/fontenen. Visstnok være klart til neste år, så da kan jo de som liker å reise til Radom Air Show kanskje få en ørliten bedre opplevelse enn f.eks på Iskra:8:

Re: Om erfaringer med Hilton og HH

Arctic Club DoubleTree i Seattle oppgraderte meg til top floor m balkong og det hele. Fint hotell og grei beliggenhet.

Ser på Facebook nå at dette hotellet stenger dørene :cry: Trist, et utrolig flott hotell. Håper de kan åpne igjen når verden en gang åpner opp for reiser.

I følge mine venner, så skal Hilton åpne hotel i Radom, nærmere bestemt en ombygning av et gammelt slott, Ziemia Kredytowy Ziemskie.
Det ligger midt på Zeromskiego v/fontenen. Visstnok være klart til neste år, så da kan jo de som liker å reise til Radom Air Show kanskje få en ørliten bedre opplevelse enn
f.eks på Iskra:8:

Ting tar tid, men Hilton Garden Inn er endelig åpnet i det som kalles Polen's styggeste by:(

Back