• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tips Dubai - Las Vegas med SAS-poeng

Spurte du hvordan hun kom frem til den prisen? Er hun litt full tenker hun kanskje 120 dxb europa + 150 Europa - las, men det skulle jo vært 270 000 poeng. Spent på hvordan det løser seg. Prøvd å ringe på nytt?

Takk Mr. Cross.

Det ble en del kommunikasjon frem og tilbake I dag, hvor jeg endte opp på venteliste for å I hele tatt komme med på flyet. Jeg fikk endelig plassen bekreftet for noen minutter siden. Da var forøvrig også denne (O) first class billetten gitt til en annen luring. :cry:

Nå er jeg glad for at jeg i det hele tatt kommer meg til Vegas, nå i sete 3A istedenfor. Håper et plaster på såret er at det er en A330 med ny konfigurasjon. :)

Godt det ordnet seg. Dette er nok et eksempel på at sk må fikse et ordentlig bookingsystem på nett slik at en slipper og ringe for så å bli lurt opp i stry av inkompetente folk.

Back