Default Tipp topp torsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Forum, NRK Stor Oslo og nok kaffe. Snart ut døren og den store elektrikeren tar meg til toppen av byen. Skal lede et styremøte i ettermiddag/kveld - så er vel også den dagen historie. Nyt i vei:-)

Morn fra Tønsberg stasjon. Her ble det visst gummistøvler på jobb, da man glemte å ta med seg sko og skifte til etter sykkelturen ned.
Det skal jobbes og så skal det visst spises kebab til lunch

God morgen fra en av ruters grønne. Bryter prinsipp i dag og tar «somlebussen» stopper flere steder. Tar vel ca 5 min lenger. Men unngår den stort sett. Men slapp å vente på den vanlige og denne var nesten tom. Så da kan jeg akseptere det.

Så får en se hva slags tjohei kundene har funnet på over natten. Litt lett kaos når lager leverandøren vår bytter datasystem og det ikke var helt klart ved overgangen. Blir en smule ekstrajobb om dagen for å holde full kontroll. Godt det bare er et par uker til litt ferie

Mornings fra Hvalstad stasjon. Dukker straks opp et stykk tog på L1. Tror jeg har mistet adgangskortet på jobb, så får ta en tur til HR og be om et nytt når jeg dukker opp. Ha en fin dag.

Good'morgen med kaffe i koppen, og et overskyet vejr i Malmö. Klokken har nu passeret 7.47, og her hjemme skal der gøres rent, inden en forlænget weekend som barnepige skal i gang. Må alle her have en dejlig torsdag, i efterårets tegn :-)

God morgen fra Oslo.

Her er man på en av Ruters rød retning jobb. Vet ikke om mannen bak rattet har noe han skal rekke sånn utover rutetidene, men det går unna.

For bare satse på at det nok batteri til jeg skal av hvertfall..

Ja en bedre uelektrisk dag.

Last edited:
Mårnings fra det Sørlandske!
Her har man karret seg til bortekontoret. Første dagen denne uka uten noe program på kvelden. Det skal bli ganske så deilig.
Men først må det jobbes!
Greit vær foreløpig, men i ettermiddag skal det bøtte ned og det skal det fortsette med til over helga. Jeg mistenker syndefloden! Er det rart jeg drikker?

God torsdag!

Moderator

Det er ryddet i tråden. De som absolutt må drive med ymse skyttregravskriger og amerikansk politikk, kan ta det andre steder.

/Moderator

Ja, dere har hatt det moro uten meg, ser jeg ..

G’morgen .. Tid for litt ettertanke. Bodde på Bainbridge for 24 år siden, og det var spesielle dager.

Skal gjennomlyse skallen i dag. De finner nok mye rart, men ikke noe som gjør skade håper jeg. ;)

Back