Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Kaffe, forum og e-aviser før italieneren tar meg til toppen av byen. Drøy uke igjen til ferie…og det skal sikkert feires med iskrem.

God morgen fra vaskehallen. I dag skal man møte selveste ministeren fra mitt tidligere hjemland så nå er shipping-bunaden striglet. Nok en skoleavslutning i kveld for den eldste som er med kirke og sushi.

Mornings fra kontoret. Sykkel til jobb, så da var 50% av dagens treningsøkter unnagjort. Exit-samtale med HR, ellers blir det vel en del kaffedrikking. Ha en fin dag.

Mårnings fra det solrike Sørland!
Her har man kommet seg til bortekontoret med fossildrevet bil. Dag og kveld fylt med møter. Har vært såpass hektisk uke at jeg vurderer minst en halv fridag i morgen. Man må jo nyte været mens det er her.

Exit-samtale med HR, ellers blir det vel en del kaffedrikking. Ha en fin dag.

Fått sparken nå igjen?? :drunk:

Snarere tvert i mot. Bytter jobb etter sommeren

Trodde Exit samtale med HR betød at du hadde tatt kokain på styrerommet, spydd på kopimaskinen og... Men jeg har kanskje sett for mye på TV.

God morgen fra hjemmekontoret. Har vært ute og handlet litt og kontorert litt. Nå blir det en runde "driving miss Daisy".

Var skikkelig stas å spille golf i går. Man møter jo alltid folk. Faktisk opplever jeg at det er usedvanlig vanskelig å ikke treffe hyggelige folk når man spiller. Om jeg får spilt noen runder etter de neste 2 ukene i Frankrike nærmer jeg meg ratt å få et handicap. :)

I kveld skal Speedbird på første tur

Ha en best torsdag

Exitsamtale med HR er vel sånn typ hey hvorfor slutter du, hva kan vi gjøre bedre, var det noen områder du ønsket mer utfordringer på som du ikke fikk osv... Mye sånn

God torsdag fra Oslo, var hos tannlegen i dag som utover for mye tannstein kunne konstatere 0 hull. Tannsteinen ble nå heldigvis fjernet etter et nøysommelig pirkearbeid. Og på bildene var det heller ingenting å se, så ja slipper å komme tilbake før neste år forhåpentligvis.
Men det kosta jo peng da, det er jo det eneste. Så skal man nå også vite at det er enda dyrere å la være også fordi gjør det vondt i tennene så er det virkelig fare på ferde og da har det gått veldig langt. Det meste legger man jo ikke merke til.
Jaja ha en fin ettermiddag og kveld videre.

Hei og velkommen til Fly- og Helseprat!

Sitter (ligger) på legevakta i Greenwood med symptomer på slag. Imidlertid tror de visst jeg overlever siden jeg forstatt er i stand til å poste ..

Men her skal det tjenes penger, så de liner meg opp for en lang rekke tester .. Medicare tar seg heldigvis av det meste av kostnader.

Håper jeg får lunch underveis ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Trykte feil. Likte selvsagt ikke at du var syk. Håper det ordner seg og at det bare er symptomer og ikke noe slag. Uansett riktig god bedring.

Sitter (ligger) på legevakta i Greenwood med symptomer på slag. Imidlertid tror de visst jeg overlever siden jeg forstatt er i stand til å poste ..

Men her skal det tjenes penger, så de liner meg opp for en lang rekke tester .. Medicare tar seg heldigvis av det meste av kostnader.

Ooouuch - krysser fingre og poter for at dette går bra ! Varme tanker fra oss i vest. Ja Medicare er redningen, er i ferd med å gi opp Aetna og flytte til Medicare med Blueshield - Bluecross, rimelig klart for oss nå at Privat Helseforsikring her i USA er utmerket så lenge en ikke bruker det for mye. Husker bil forsikring i Norge med kasko - vel en kan si at dagens meget dyre helseforsikringer her befinner seg på 70 tallet.

Sorry for dagens rant - men mistet all Kreft oppfølgning 1 juni med Aetna - de droppet alle de viktigste kreft sykehusene her i Seattle. (Men de handler stort oppe gata hos Boeing - de har vel 5 BBJ nå :angry: )

Ja, det er jo bare juni, sa han sarkastisk ... ;)
Men så tar Lillestrøm magien over
6f46a0723ec44f7f46a5ed1bbcede6d0.jpg
de8d7dd56c322efbbf0637385144a2a4.jpg

Sent fra min SM-F741B via Tapatalk

Ooouuch - krysser fingre og poter for at dette går bra ! Varme tanker fra oss i vest. Ja Medicare er redningen, er i ferd med å gi opp Aetna og flytte til Medicare med Blueshield - Bluecross, rimelig klart for oss nå at Privat Helseforsikring her i USA er utmerket så lenge en ikke bruker det for mye. Husker bil forsikring i Norge med kasko - vel en kan si at dagens meget dyre helseforsikringer her befinner seg på 70 tallet.

Sorry for dagens rant - men mistet all Kreft oppfølgning 1 juni med Aetna - de droppet alle de viktigste kreft sykehusene her i Seattle. (Men de handler stort oppe gata hos Boeing - de har vel 5 BBJ nå :angry: )

Jeg hadde nok blitt bannlyst og kjeppjagd av alle forsikringsselsapene om jeg hadde bodd i USA. Trist å høre at du har mistet all kreftoppfølging DC-8-63. Det er jo ikke slik det skal være. Som særs god "kunde" hos Rikshospitalet og lokalsykehuset så blir bare oppfølgingen bedre og bedre for hver gang jeg er der. Pandion og Hon Circle status mm hos Helse-Norge hjelper naturligvis godt.

Good vibes til alle som trenger det. Ikke minst LN-MOW og SK384.

Rykende ferskt bilde av en jumbojet på Sola i bildeforumet.

Takk, alle .. det blir overnatting mens de gransker prøver og tester. Fått hjørnerom på toppen, og maten er god, så klager ikke.

Og wifi'en er rask og god, så nå sitter jeg og ser Atletico-Seattle Sounders på padda.

a7c7b781c002b0701a9b2d94c352e750.jpg

Last edited:
Ooouuch - krysser fingre og poter for at dette går bra ! Varme tanker fra oss i vest. Ja Medicare er redningen, er i ferd med å gi opp Aetna og flytte til Medicare med Blueshield - Bluecross, rimelig klart for oss nå at Privat Helseforsikring her i USA er utmerket så lenge en ikke bruker det for mye.

BCBF har gode planer. Greie å jobbe med er de også. Hadde hatt dem selv hvis de hadde dekket mitt fylke. Tvi tvi med byttet!

Huff da. Leste ikke alt først. Men det høres da bra ut og om ikke annet sitter (nå ligger faktisk) vi en hel gjeng tullinger og tenker på deg. Vurderte å late som jeg er stuck i DEN.

LN-MOW fikk meg ut av den værst tenkelige sitch på DEN for en tid tilbake. Det var instant snøstorm og full krise. Så tekster Mow at "du, det står en Iceland Air 757 på tarmac, og de skal dra. Gå til LH skranken og spør pent".

Så gjort og jeg fikk en håndskrevet billett til Island. Der kastet de snøballer på crew og pusset vingene med piazzawakoster.

Slapp av MOW, og så opp og frem. Ellers tar jeg med Helge bortover om et par uker. :)

Back