Exit-samtale med HR, ellers blir det vel en del kaffedrikking. Ha en fin dag.
Fått sparken nå igjen?? :drunk:
Snarere tvert i mot. Bytter jobb etter sommeren
I kveld skal Speedbird på første tur
Hei og velkommen til Fly- og Helseprat!
Sitter (ligger) på legevakta i Greenwood med symptomer på slag. Imidlertid tror de visst jeg overlever siden jeg forstatt er i stand til å poste ..
Men her skal det tjenes penger, så de liner meg opp for en lang rekke tester .. Medicare tar seg heldigvis av det meste av kostnader.
Håper jeg får lunch underveis ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sitter (ligger) på legevakta i Greenwood med symptomer på slag. Imidlertid tror de visst jeg overlever siden jeg forstatt er i stand til å poste ..
Men så tar Lillestrøm magien overJa, det er jo bare juni, sa han sarkastisk ...![]()
Ooouuch - krysser fingre og poter for at dette går bra ! Varme tanker fra oss i vest. Ja Medicare er redningen, er i ferd med å gi opp Aetna og flytte til Medicare med Blueshield - Bluecross, rimelig klart for oss nå at Privat Helseforsikring her i USA er utmerket så lenge en ikke bruker det for mye. Husker bil forsikring i Norge med kasko - vel en kan si at dagens meget dyre helseforsikringer her befinner seg på 70 tallet.
Sorry for dagens rant - men mistet all Kreft oppfølgning 1 juni med Aetna - de droppet alle de viktigste kreft sykehusene her i Seattle. (Men de handler stort oppe gata hos Boeing - de har vel 5 BBJ nå :angry: )
Ooouuch - krysser fingre og poter for at dette går bra ! Varme tanker fra oss i vest. Ja Medicare er redningen, er i ferd med å gi opp Aetna og flytte til Medicare med Blueshield - Bluecross, rimelig klart for oss nå at Privat Helseforsikring her i USA er utmerket så lenge en ikke bruker det for mye.
Hei og velkommen til Fly- og Helseprat!
Men her skal det tjenes penger, så de liner meg opp for en lang rekke tester .. Medicare tar seg heldigvis av det meste av kostnader.
Håper jeg får lunch underveis ...
Sent from my iPhone using Tapatalk