SuperSøndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
SuperSøndag:-)

God morgen fra Ris. Kaffe og forum før det blir indretjenste før kveldens middagsselskap. Lufthansa melder om 12 dager til innsjekk…kan jo feires med iskrem. Njuta!

Re: SuperSøndag:-)

Mornings fra havet.

Tåken ligger her så sikten/utsikten er null.
Jeg har bestilt tåke til onsdagen for å stoppe helikopter jeg skal hjem med og tåken kommer i dag.
Kan det kalles feilbestilling ???

Ja ja, sånn går nå dagene.

FQTV

Mornings fra Asker. En tur under Oslofjorden for en konfirmasjon. Håper kaken er god. Ha en fin dag.

God morgen fra Stavanger :)
Her har en vert på morgen kaffe hos datter og er nå hjemme igjen.
Solen skinner og det er deilige 18°C ute.
Nå blir det litt indretjeneste før det blir å mekke seg lit lunsj.
Ha en flott søndag :)

God morgen fra Lillestrøm. Deilig med basically null planer for dagen.

Om nøyaktig en uke sitter vi i bilen på vei fra NCE til "hytta". Jeg sitter og tenker litt på det.

Ha en super søndag

G’morgen, ja .. En natt uten torden og strømbrudd er (var) en god natt.

Farsdag i dag. Pussig det der .. Før morsdagen bugner butikkene med roser, sjokolade etc, men før farsdagen er det lite .. Ikke engang billig biff! Noe for Likestillingsombudet?
Velvel .. Vi får se om noe skjer når jeg kommer tilbake fra morgenturen ..

God søndag, enten den inneholder biff & tilbehør eller ikke.

Hepp fra Knaus. Fremdeles litt gåen og begynner å savne luktesansen.

Mimosa-frokosten er ferdig og det bærer straks ut på en liten tur i bakgården og så besøke senior. And har de bestilt i kveld.

God søndag fra utkanten av Puerto Varas i det nordlige Patagonia. Helgen oppsummert: Sjukt fin natur, enormt mye vær, vakkert lite hotell, deilig mat, god vin og koselig med peis. Hjem til SCL i ettermiddag.

God formiddag fra Calgary! Her jobbes det med siste innspurt av en semesterinnlevering. Sola skinner, og Trumpern er vel på vei hit i skrivende stund (om han ikke allerede har landet) for G7. Jeg skal dra til YYC litt senere i dag og møte kusina mi som er på vei hit fra AMS. Kollektivtransporten til/fra flyplassen er visstnok ikke direkte berørt av sikkerhetstiltakene her i bygda, men jeg skal beregne litt god tid tror jeg :)
På tirsdag henter vi leiebil og durer opp til Emerald Lake Lodge, tror det skal bli "greit" som vi sier på Sørlandet!

Ha en finfin søndag!

God søndagsaften.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/stopp-i-tagtrafiken-mellan-stockholm-och-arlanda

Denne hendelsen gjorde at jeg ikke rakk mitt fly til Brussel med Brussels Airlines. Jeg sitter nå på et fly til Wien og skal fly til Brussel imorgen. Det var umulig å få booket om i tide og en ny billett måtte kjøpes. Arlanda Express’ garanti dekker dette. Synd når jeg var blitt oppgradert hos Brussels p.g.a. fullt fly. Men men jeg kommer frem til slutt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God aften fra det sørlandske!
En landsmøtehelg i Bergen er over, og jeg har kommet meg hjem med 2x SAS som har vært på tiden. SAS loungen i Oslo bød både på en god cæsar salat med parmesan og bacon samt et helt fat med oppskåret kyllingbryst i tillegg til salatbaren.
Nå blir det en søndagspils til Formel1 racet!

God aften!

Back