Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Punktligheten til Norwegian var som ventet tipp topp i går…helt fulle fly og de snur flyene og kommer seg avgårde før oppsatt rutetid. Terningkast 6. Nå skal det kontorereres hjemme og litt senere i en lobby med smak av jordbær.

Bussgate på BGO i dag. Gjør en taktisk relokalisering til SVG for å spare inn 11 timer.

God morgen fra en snartur hjem til Oslo. En tur til Helsingfors igår bød på vinter og forsinkelser.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
God morgen fra SK4403, som står trygt i ro på Langnes.

En kaptein fra innlandet har nettopp informert om vesentlige forsinkelser grunnet stengt luftrom i sør-Norge. Budskapet er gjentatt på verdens mest utbredte språk (dårlig engelsk), med tilleggsinformasjon "you may use the toilets individually". Jaja. Noe annet er det vel dårlig plass til.

På plussiden: flyet er ikke fullt, og jeg har en tre-seters for meg selv. Og nettilgang.

God morgen fra L1. Ser ut som det er flyene og ikke togene som har signalfeil i dag. Litt trening er planlagt i arbeidstiden, før det blir jobbfest med afterski-tema. Ha en fin dag :cheers:

God morgen fra Lillestrøm. Her sitter jeg og venter på at noen skal komme og installere en ny do. Den gamle har sprukket. Så kan man bare fundere på hvem som har skylden.

Deretter blir det litt kontorering.

Forøvrig deilige med første skikkelige gode natt med søvn siden jeg kom hjem fra Kina. Det skal vi etter sigende feire med Kinamat.

Ha en best torsdag.

God morgen fra Kongsberg. Formen er ikke den beste i dag med litt klassiske forkjølelsessymptomer. Det virker heldigvis ikke noe mer alvorlig enn det. Dessverre kan det sitte ganske hardt i når jeg får dette siden jeg knasker ganske mye immundemnde medisiner. Ikke spesielt gunstig når slikt oppstår, men helt nødvendig for å unngå frastøting av nytt organ. Blir nok en rolig dag her i dag, muligens bridge i kveld om formen er bedre.

Tannlegen hadde heldigvis ikke noe å sette fingeren på i går.

EDIT: Så kom dagens hyggelige nyhet. Jeg ble morfar igjen nå i natt. Det var ingenting på gang når jeg la meg i går kveld, men i 2 tiden i natt kom barnebarnet til verden. Fikk først beskjed om det på morgenkvisten. Alt har gått fint, så det blir antagelig en tur til sykehuset i ettermiddag og hilse på vidunderet.

Last edited:
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Punktligheten til Norwegian var som ventet tipp topp i går…helt fulle fly og de snur flyene og kommer seg avgårde før oppsatt rutetid. Terningkast 6. Nå skal det kontorereres hjemme og litt senere i en lobby med smak av jordbær.

Mulig vi i Oslo 7 har mye flaks, men de nærmere 40 SAS flightene jeg har hatt i år er vel alle også på tid :up: (Eneste selskapet jeg har hatt problemer med flere ganger er Lufthansa)

God morgen fra kontoret.. Det ble raske 2000 meter i bassenget i dag som jeg mener kvalifiserer til potetgull og pinot i kveld. Satan så fort disse ukene går..

Jeg har lovet meg selv å fly Norwegian til jeg ser at SAS leverer på punktlighet - for vi snakker mange forsinkelser og mistede videreforbindelser med tog i Trondheim på meg

God morgen fra Baker Hansen i Ullevålsveien. Skal på en liten service hos fastlegen nede i gata her. Ruter var i rute, og derfor markerer jeg dagens legebesøk med kanelsnurr og kaffe[emoji846] Ellers hadde vi første natten i ny (og dyr…) seng. Fruen sov som en stein og jeg savner den gamle senga. Men det går/ligger seg vel til. Ha en finfin torsdag!

Morn fra Tønsberg. Vått og grått men det gjør godt for unge hekker og gressplener, og gjør at man desverre må vente litt med å olje noen hagemøbler.
Har visst vært gift i fire år i dag, og siden vi begge går hjemme og NAV'er så blir det lunch på Verdens Ende for å feire

God morgen fra Lillestrøm. Her sitter jeg og venter på at noen skal komme og installere en ny do. Den gamle har sprukket. Så kan man bare fundere på hvem som har skylden.

Ha en best torsdag.

Pottespreng !? Overtrykk !?

God formiddag fra Jåttåvågen,

En grei dag på jobben. Dagen begynte med finvær ute , men nå skjer det noe, regn i vente kanskje?
Nå tid for lønsch.
I ettermiddag jobbing på Flymuseet. Vi har tatt ut en del av flyene som skal vaskes og så skal utstillingen rekonfigureres før de tas inn igjen.
Mange av flyene har ikke vært utendørs på 30 år eller mer.
En gylden mulighet for de som ønsker å fotografere flyene i friluft.
Ha en fin dag

God torsdag-feels-like-fredag.

Noen timer med gjemmekontorering, før man tar en litt lengre helg. Den skal bl.a. brukes til å finne ut hvem denne Alice egentlig er.

Som en liten bonus kan det også bli mulighet for å gå seg vill i Frankrike, om man ikke "Turns around" tidsnok.

Ha en god en :)

Pottespreng !? Overtrykk !?

De har jo en elefant i huset ….

G’morgen. Solen er på vei opp, og da begynner vel lurvelevenet fra cicada’ene igjen. Livat om dagen. Heldigvis gir de seg ved middagstid.

God ettermiddag fra Parkveien. Litt roligere på kontoret i dag enn det har vært hittil i uken. CEO-besøk og konferanse er overstått så nå er det bare å begynne å glede seg til helg.

God eftan fra Malta!

Glad jeg kom meg nedover i går og slapp reisekaoset som oppsto i Norge i dag tidlig. Været er derimot ikke på topp, det snødde (!!!!) i Frankfurt, og var full storm med styrtregn og 12 grader når jeg ankom Malta. Syden my ass.

Kontordag i dag og i morgen, før det skal teameventes med en mengde nordmenn og svensker i morgen kveld.

Lørdag satser vi på sol og basseng, mens på søndag har jeg sete 2A på Lufthansas nye direkterute mellom Munchen og Trondheim. Morsomt å være med på premiere-turen!!

Sa`ha u grazzi!

Kim

Back