Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Litt aviser og forum før arbeidsoppgavene kaller litt lenger opp i Åsen. Innom polet og fiskebutikken i ettermiddag for å handle inn til helgens rakfisklag. Bra sosial tid av året dette:-)

God morgen fra flyplassen,

Da var siste frihetsdag over for i år, jobben kaller. Hører det skal blåse og regne litt på vestlandet i dag, får håpe at kråkene jeg skal reise med klarer å komme seg ned, ellers kan det bli en lang dag.

Ha en finfin torsdag folkens [emoji846]

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

Mornings fra Asker. Rekker en espresso før avreise skole og jobb med god margin. Er utkommandert for å følge minstemann på halloweenfest og godteritigging etterpå. Ha en fin dag

God morgen fra kontoret. Ble en god 2k i bassenget i dag og klar for pizza&pinot kos med den lange i kveld. Jeg er jo programforpliktet til å hate Haloween (52 år hvit mann), men bestemte meg i fjor at "if you cant beat it, embrace it", så da gleder jeg meg egentlig. Det har jo også blitt ganske forseggjorte kostymer oppi lia også så man må jo smile litt..

Lais fra Reformasjonsdagen i Tyskland. Offisiell røddag her nede, så de aller fleste har langhelg med «Brückentag» i mårra. Har enda ikke stemme etter den heftigste forkjølelsen (iflg quattro-testen som tester covid, rs-virus og influensa a +b) jeg har hatt på flere år. Ugh.

Her er det lite Halloween, så det kan anbefales for Sud og andere Halloween-misnøyende. 11 November er Martinstag og da først av går barna rundt med laterner og synger i bytte mot godteri (her i Plattdeutschland, for eksempel) :

Mien lüttje Lateern, ik hebb di so geern.
Du danzt dör de Straten, du kannst dat neet laten,
ik mutt mit di lopen, mutt singen un ropen:
Mien lüttje Lateern, ik hebb di so geern.

….det måtte jeg google, for jeg trodde det var «Mein lüttje»… Man lærer noe nytt hver dag :colgate:

God morgen fra Bergen.

Hører det plasker ned ute. Da ligger jeg greit inne og venter på bedre vær. Må så smått begynne å se på hva jeg skal pakke med meg for helgens 3 netter på tur da det blir noe flyging og bar besøk. Alt skal ha plass i den nye 30L fra db som jeg fikk tilbud om på en mail fra SAS for en tid tilbake.

Nå, rett til køys og «se» på været fra 55" som henger i taket.

FQTV

God morgen fra Kongsberg. Måtte faktisk innom fastlegen i dag. Ikke ofte jeg er der da all medisinsk oppfølging går gjennom sykehusene. Men sykemeldinger tar fastlegen seg av og nå var det tid for å forlenge den.

Ellers ikke de store planene for dagen. Det blir vel litt avslapping og litt arbeid innimellom. Det begrenser litt hva en kan gjøre når jeg ikke får løfte mer enn et kilo med hver arm og heller ikke klarer å gå så mye mer enn 1km.

God morgen fra Delta-gropa. Her feirer vi hverken:

- Rakfisk (@EB .... ta deg sammen)
- Halloween (her savner jeg fancy powerpoint animasjon "rullende inn". Bruker den mye i jobb)
- Martinstag

Her venter vi bare på Swarte Piet den 5 desember. Da mangler det heller ikke på fancy kostymer. #lillestrøm #kulturbygda

Anyway, nå skal jeg koke egg til meg og Storsmurfen før jeg retter snuta mot OSL og Swiss via ZRH til BRU. The snareway through heaven

Ha en ekstra best torsdag!

Last edited:
God morgen fra Forus. Godt å være tilbake etter fire uker ferie + litt til. Har kommet meg gjennom mailboksen og alt ser ut til å være på stell. Så nå er det vel på tide med en liten kaffe- og forumpause?

Jeg tror vi har valgt en god løsning med at jeg skal ha 50/50 fordeling mellom jobb og pappaperm fremover. Passer bra både for meg og fruen. Siden jeg skal jobbe hver sjette helg er det noen uker jeg ikke planlegger å jobbe i det hele tatt. Så det blir nok en bra høst/vinter. Det er en god del ting som skal gjøres på loft og i kjeller hjemme også. Så det er bare å henge i.

Martinstag høres ut som en flott helligdag. Ble jeg forlange kake på jobb den dagen?

Ellers god dag fra bortekontoret. Det kontoreres og irriteres over ting som ikke funker.

Ha en god en :)

Morn fra Elvebyen. Basert på trafikken på døra i fjor (kun nabo-ungene som vi ba de sende over), så tenker jeg vi skrur av lysene i år og muter ringeklokka, så man kan munche sjokkis i fred og ro.
Forøvrig greie mengder godis på det statlige kundekontoret i dag, så skal nok få holdt blodsukkeret på topp i dag

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Litt aviser og forum før arbeidsoppgavene kaller litt lenger opp i Åsen. Innom polet og fiskebutikken i ettermiddag for å handle inn til helgens rakfisklag. Bra sosial tid av året dette:-)

Rakfisk er jeg faktisk glad for at jeg har forbud mot å spise. Veldig kjekt om en blir invitert på rakfisk for da kan jeg takke nei til fisken med god samvittighet og bare vise til hva legen har bestemt.

God morgen fra kontoret. Ble en god 2k i bassenget i dag og klar for pizza&pinot kos med den lange i kveld. Jeg er jo programforpliktet til å hate Haloween (52 år hvit mann), men bestemte meg i fjor at "if you cant beat it, embrace it", så da gleder jeg meg egentlig. Det har jo også blitt ganske forseggjorte kostymer oppi lia også så man må jo smile litt..

Hørte at familiene i Norge i gjennomsnitt bruker kr 1100,- på Haloween - forventer at det er det mangedobbelte her i Åsen...

Hørte at familiene i Norge i gjennomsnitt bruker kr 1100,- på Haloween - forventer at det er det mangedobbelte her i Åsen...

På Lillestrøm kliner vi bare unga inn med litt "Ha På" og sleper dem en runde igjennom høstløvet i parken. 1100,- spart og sendt til knausen

G’morgen herfra også. Regner ikke med noe besøk av småkryp, all den tid det ikke finnes noen i nærområdet. Har heller ikke pyntet, og med unntak av noen Trump-plakater har heller ikke naboene.

Temperaturen er oppe på t-skjortenivå igjen, så fint å gå morgentur. Ser ut til å forbli slik ihvertfall noen dager inn i november, så ennå litt tidlig å nynne med Jokke.

God torsdag fra Santiago. Her er hjemmekontoret åpnet, men det blir litt til og fra da det er fridag og langhelg her nede. Litt usikker på hvordan Halloween utarter seg her - godt vi har stor port med vakt.

På Lillestrøm kliner vi bare unga inn med litt "Ha På" og sleper dem en runde igjennom høstløvet i parken. 1100,- spart og sendt til knausen

Enda en grunn til å digge Lillestrøm:-)

Back