Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad torsdag fra Røros. Klar for litt kontorering før det skal filmes og podkastes videre. Kjører hjem til Oslo i ettermiddag - kjenner det skal bli veldig fint etter 6 dager på reise. Ha en best torsdag du også.

Morn fra hjemmekontor. Greit med kort reisevei innimellom, da kan man også få utført ting som å freshe opp frisyren og vasket litt klær, samt begynne å putte et par ting i pappesker.
Burde nok også satser på å jobbe litt tror jeg

God morgen fra L1. God plass og med en podcast på øret. Nå skal det kontoreres, før jeg må innom skolen til eldstemann for sesongens utviklingssamtale. Ha en fjong dag

God morgen fra en tunell i Trondheim. God frokost hos Clarion, men de har begynt med dette tullet med en baconskive oppå vært speilegg. Blir veldig grisete. Nå skal det kontorere før jeg sikkert skal bli skuffet over at det ikke er pølsetorsdag i cafe loungen her oppe.

Hola fra bortekontoret.. 3000 nydelig meter i poolen i dag og på jobben før 0800 - OG det er lyst ute.. Skjera? Ikke nok med det - det lå vestlandslefser i byssa. :D

God morgen fra Lillestrøm stasjon der jeg venter på et litt forsinket tog i halv størrelse, som skal ta meg til bortekontoret. Masse møter i dag hvor jeg egentlig ikke skal si stort. Bare sitte og se pen ut.

Men kake og brusansvarlig, det er jeg. Da blir det veldig mye kake og brus!

Ha en fin dag

God formiddag fra kontoret som for anledningen er hjemme i stua. Årsaken er et tannlegebesøk for å fikse en gammel fylling. Ellers har jeg vært gressenkemann noen dager, ikke å forakte. Ulempen er at middagene ikke har vært helt av normal standard. Så langt denne uka er det hamburger, kebab, pizza… Nærmer seg også avreise for årets hyttetur, to arbeidsdager igjen[emoji41] Ha en finfin torsdag!

God formidddag/ettermiddag fra Forus,
Fantastisk dag ute her i sørvest fortsatt , jeg tror det blir en avkortet arbeidsdag etter de vanlige jobbmøtene.
Det begynner å bli tid for våronn hjemme nå også. Et "røsk" må til i hagen før det begynner å spire og gro igjen. Snøklokkene blomstrer allerede.
Ha en fortsatt fin dag.

Hallois .. Her vestsørøstpå er det behagelig utetemperatur, men ellers småvått. Blir en tur til dynga før jobben, og det skal kokes bikkjemat.
Temmet paypaltrollet i går, så satser på en relativt fredelig dag.

Kort oppsummert ble det mer enn nok kake og brus i dag, men det jeg helt glemte var vanlig mat.

Så nå forstår jeg endelig hvorfor Franskmennene ble så forferdelig irritable når Marie Antoinette ba dem spise kake hvis de manglet brød.

Det e'kke det samma!

God aften fra Bangkok. Her har det vert handledag i dag, har trasket rundt på hele Pratunam, noe som er ganske krevende for en mann.
Har slappet av resten av kvelden og middag, det ble booket via Grab, og den er akkurat fortært.
Så da erre natta herfra :)

God aften fra Chiang Rai

Her har det vært en rolig dag - varmt på dagtid gjør at det ikke frister med lange gåturer. Svømmebassenget, lesing, en tur på shoppingsenteret for middag og handling er vel dagens viktigste høydepunkter i tillegg til et teamsmøte og litt jobbing - blir ikke billig for arbeidsgiver å jobbe i ferien
Om 4 dager har jeg vel startet på den lange reisen hjem (CEI-BKK-SIN-ZRH-OSL)
Første og siste leg blir i plus, resten i biz

Back