God morgen fra bortekontoret. Deilig svømmetur i dag tidlig også - deilig å lade opp litt etter noen svært lange dager på bortekontoret - Mulig jeg jobber internationalt, men 07.30 til 18.30 blir mye Teams og Windows.
Observerer at fotgjengerene i Bærum er like suicidale som de fra de mer brokete delene av hovedstaden. Det å løpe foran biler uten refleks i høstmørket fordi "bilen får jo skylden" synes jeg heller mot Darwin.. I dag var det kun to elektriske biler som ga på for å "ta meg" i rundkjøringen. Sier det igjen.. Jeg har ingenting i norsk trafikk å gjøre.
Bærum og favelaen, kamikasekjøring. 40-sonen opp mot vestmarksetra fra billingstad må være norges mest brutte 40-sone.Jeg synes nå den norske trafikken er veldig sivilisert stort sett, kanskje litt for til tider. På generelt grunnlag det å være fotgjenger i Teheran det var sucididalt nærmest. Og der er det også mye darwin awards feks en syklist som la seg tett opp til en buss, bussen endra fil så syklisten hvelva. Dette så jeg i taxien på vei ut til flyplassen der da jeg var der i 2015. Ellers enig i dine betraktninger rundt refleks, det å se og bli sett er lurt uansett uavhengig hvilken kategori man er i trafikken. Jeg synes ikke unnskyldningen om at bilisten uansett får skylda er en god en når man har havna på sykehuset liksom. Vært borti noen traumepasienter som det heter på fagspråket sånn etter de har kommet på en sengepost, det er ofte ikke veldig hyggelig lesing hva som har skjedd.
God formiddag fra Oslo. Får nok komme meg ut en tur i dag og selv om været ikke er all verden. Det er fin terapi når hodet ikke fungerer helt som det skal. Ja Flyprat er forsåvidt også det. Skjedd litt ting i det siste som jeg ikke ønsker å gå så dypt innpå, men jeg får vel komme meg over det her og. Har måttet beklage tiil en dei i det siste at jeg har vært treg med å svare på ting.
Strålende torsdag fra Johannesburg. Frokost på verandaen i stad og nå skal vi ut og rusle litt og se oss rundt på området.
![]()
Er utrolig flott her altså og veldig god mat.
Litt strømbrudd i ny og ne, men det hadde jo på Lillestrøm i natt også.
Ha en ekstra best torsdag
Nå forventer vi en tripreport snart altså. Kan ikke reise på Afrika på Lufthansa first uten tripreport. Mener det står dypt begravet i vilkårene når man melder seg inn på forumet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.