• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Kaffe og gullvafler til nyhetene på radio. I ettermiddag leveres leasingbilen tilbake og vi kan hente ut vår egeneide…med diesel. Har aldri vært flokkdyr - så hvorfor bli det nå… Ha en best torsdag du også.

Bonjour fra Tourrettes. Er sitter jeg alt ute med en kaffe og litt kaker. Planen er litt morgentrim før en dukkert. Ha en fin dag

God morgen her fra sykehuset. Vi er i gang med dagens første antibiotika kur nå. Planen er at vi skal holde på med det til i morgen og deretter løslatelse. På lørdag er planen å gjennomføre turen til København og Sverige. Det vil si båt til København og så kjører vi hjem gjennom Sverige med noen overnattinger. Satser på å få det til, men en vet jo aldri i dette systemet.

God morgen fra Tønsberg! :)
Her spiser man frokost på hotellet på nærmest bryggekanten. God frokost hos Thon! :)
Første gangen i Tønsberg for meg og det er jo en koselig sommerby! Fikk gått en tur i går.
Senere i dag havner vi i Larvik og en airbnb for tre dager.

Ha en fin sommerdag! :) 20220804_063450.jpg20220803_211153.jpg20220803_210133.jpg20220803_211223.jpg20220803_203753.jpg20220803_204415.jpg20220803_202731.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Bonjour fra Tourrettes. Er sitter jeg alt ute med en kaffe og litt kaker. Planen er litt morgentrim før en dukkert. Ha en fin dag
Ahh så når man våkner alt for tidlig i ferien, er det det som er Tourettes syndrom...

God morgen fra Karihaugen. Alt vært på jobb i 2,5 timer og er nå på EU kontroll med Mercedesen på jobben. Kjører hjemmefra 05.10 hver morgen, denne og neste uke men avspasserer torsdag og fredag neste uke. Ha en småtrøtt dag alle sammen.

God morgen fra bortekontoret. Ganske støl i dag etter 1.5 mils power-walk i marka for å fjerne noen av de fem USA kiloene.. De sier kylling og lite øl er slankemat, men for meg så ble 140-150 Miller Lite og gjentatte Hooters besøk en katastrofe.

Dragen imponerte veldig i går og avsluttet karrieren som elbileier og leverer inn føneren i morgen. Hun tok seg ut seg ut en nyere full size Range Rover (Inspirert av vår DC8 i vest) med 400 hester hybrid og full Autobiography pakke. Hun har ikke prøvd den, men så den i utstillingsvinuet hos LR på vei opp fra sørlandet søndag. Den ser så innmari russer ut at det blir faktisk litt gøy.

Nå er det et par teams og deretter middag hos Blake & Chrystle (svigers)

God morgen fra Lillestrøm.

Hvor vanskelig å begynne i 1. klasse igjen. Første hotellbooking på 3. år !!! Og så mye nytt og "rart".. Hilton MUC

Også bankid ..etc etc. Tar pause nå og leser lekser.:wow::wow:

God middag fra Sandnes. Rolig start på dagen her. Blir en tur inn til Stavanger for noen ærend litt senere og så venter det en treningsøkt i ettermiddag. Utover det kun planer om å lade opp til jobbehelg. Ha en fin en!

men for meg så ble 140-150 Miller Lite og gjentatte Hooters besøk en katastrofe.

Tips: Frityrstekt kylling egner seg dårlig til slanking …. ^_^ :drink

G’morgen fra terrassen. Her har skolebussene begynt å rulle forbi igjen..

Full postkasse med både Pondus og en stabel cd’er fra Christer Falck i går, så rene julekvelden. Livet er herlig, dere!

Pass på så du ikke skriker "F**N" og hiver kaffekoppen i bassenget.

Gratulerer så masse til EB med ny bil. Det er alltid ekstra best. Ble litt mye feiring av en nesten perfekt brunsaus fra meg og helt perfekt kålstuing fra Storsmurfen i går. Så i dag blir en rolig dag med bok og sykkeltur. Så blir det på'n igjen i morgen for å feire siste helgen i ferien.

Ha en super men ekstra duper dag i dag alle sammen!

God morgen fra bortekontoret. Ganske støl i dag etter 1.5 mils power-walk i marka for å fjerne noen av de fem USA kiloene.. De sier kylling og lite øl er slankemat, men for meg så ble 140-150 Miller Lite og gjentatte Hooters besøk en katastrofe.

Der ser du hva vi Amerikanere sliter med: Jeg var syltynn i Norge, men etter 40 år i USA er man blitt ganske, uh..Amerikanisert. :cry:

Det er litt oppskrytt og overfladisk her i USA, hadde flyttet til Norge igjen hvis det hadde vært Florida klima og Florida skatter.

Der ser du hva vi Amerikanere sliter med: Jeg var syltynn i Norge, men etter 40 år i USA er man blitt ganske, uh..Amerikanisert. :cry:

Det er litt oppskrytt og overfladisk her i USA, hadde flyttet til Norge igjen hvis det hadde vært Florida klima og Florida skatter.
Ikkje med det første, med andre ord. Trondheim leverer... Regn. Litt usikker, kanskje vi hadde ein eller to dagar utan nedbør i juli. Fram til regjeringa får til å knyte saman by og land (grøss...) får eg slå meg til to med at Tibber skulle ha 83 kroner for juli.

Elles god kveld herifrå, snart ei veke i jobb. Ryggen er dust, så har ikkje malt ferdig huset (bra timing å ha det som prosjekt i år, ja!). Neste veke skal bli betre, kansje, men då er det tid for skikkeleg WF-fix og årets tur til Andøya (einaste reisemål som stod seg gjennom pandemien, kvart år!).

Dragen imponerte veldig i går og avsluttet karrieren som elbileier og leverer inn føneren i morgen. Hun tok seg ut seg ut en nyere full size Range Rover (Inspirert av vår DC8 i vest) med 400 hester hybrid og full Autobiography pakke. Hun har ikke prøvd den, men så den i utstillingsvinuet hos LR på vei opp fra sørlandet søndag. Den ser så innmari russer ut at det blir faktisk litt gøy.

Nå er det et par teams og deretter middag hos Blake & Chrystle (svigers)

Mahalo ! En nydelig dag i vaart paradis, klar for 5k barbent jobbetur langs Makena Beach - etterfulgt av en tradisjonell frokost hos Longhi’s i Wailea - it’s a hard life med besoek paa alle «vaare» resturanter med mere.

Vi tok en reversert SudCaravelle, parkerte (ikke leverte) Range Roveren paa SEATAC og hentet ut en ny BMW X3 hos Sixt paa Maui. Sixt seiler opp som favoritt leiebil selskap - de har skikkelig orden paa sysakene, denne gangen var de billigere, men selv med en hoeyere pris blir det nok Sixt neste gang ogsaa.

Kunne ogsaa ha faatt X5 FnatMobil, eller feriebilen til SudCaravelle - X7, men vi er paa jakt etter en X3 til den lille italienerinnen saa godt aa teste den ut skikkelig. Saa langt er vi begge meget imponert !

Mahalo

Og der fikk vi reservert bord hos Mama’s Fishhouse

Back