• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tipp topp torsdag fra Trondheim

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Thon Hotel Nidaros. Klar for en liten gåturi sentrum før første møte. Heldigvis er det Nespresso maskin på rommet...følelse av hjemme. Tilbake til Oslo i ettermiddag. Ha en topp torsdag du også.

God torsdag fra Romsås.
Uvanlig tidlig våken i dag, en dag som forøvrig avsluttes med Fornebuhistorisk forenings julemøte. Et møte som også har en liten nyhet å komme med :)

Morn fra havet på Haltenbanken.

Vi rir stormen her i øyeblikket.
Dagen helikopter program er kansellert.
Thrusterene (propellene) har ved flere anledninger vært opp i 500T kraft. Bølgetogene presser oss ut av posisjon og riggen kjemper i mot (bølge/vind)kreftene.

Vind: 84 knop
Bølger: 15m
Heave: 8m

Snart egg&bacon om ikke kokken har blitt sjøsyk.

Ha en fuktig og forblåst dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Oslo. Hyggelig kveld på by’n i går, men opp må en. Frokost unnagjort og straks settes kursen mot Skøyen og møte.
Ha en glitrende flott dag :)

God morgen fra L21 til Fornebu /lysaker. I dag sal jeg bare jobbe til kl. 11 :D

Jeg håper snart at Elefanten får Pepperkaker, eller noen julekaker han liker. Han kan ikke bare drikke cola hele jula :wow:

God morgen fra Trondheim!
Gikk forbi hotell Nidaros ca en halvtime siden, og nå er rompa plantet på kontorstolen. Kaffe ble inntatt på toget, samt på kontoret, så nå er jeg "good to go".
Senere blir det julelunsj, der pynting var anbefalt... jeg valgte å ta med en nissedrakt. Ingenting, selv ikke bunad, trumper selveste julenissen på en julelunsj!

Etter det blir det mer møting. I morgen avslutter jeg arbeidsdagen i teltet på torget, med øl, og skal bo på Scandic Nidelven etter det. Gleder meg allerede til frokosten på lørdag.

Ha en flott dag!

God dag fra Snillfjord.:)

Skjønt god og god. Her er man blitt slått ut av forkjølelse, så i dag ble det hjemme-dag. Typisk, i dag er det også vaffel-dag på jobb...

Nåvel, man har også jobb på renhold i morgen, og helst skulle jeg vært i vei da jeg kan kombinere jobb med påfølgende helgehandel, samt få plukket opp noen pakker hos post i butikk.

En friskere en ønskes.:)

God morgen fra ett grått Lommedalen og god blå mandag til alle fotball interesserte Lillestrømminger(eller hva det nå heter). Jeg konstanterer at Jørgen Lennartson fikk hevn for debutkampen i Tippeligaen med Stabæk, da han tapte 0-7 for LSK
Blir litt fakturering i dag + annet småarbeid. i Ettermiddag kommer svigers innom for å få litt informasjon om Dubai/UAE rundturen vi skal ta dem med på i Januar.

Ikke så veldig bra torsdag fra Deltabyen...

9ddd8f367f93f39bd0a866776fb91f7d.jpg

...om man er fotballinteressert.

Det er heldigvis ikke jeg. Så nå er det off to Amsterdam med Fnat og Storsmurf for å spise i mathall og overnatte til imorra.

Ha en fin en

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Last edited:
Ikke så veldig bra torsdag fra Deltabyen...

9ddd8f367f93f39bd0a866776fb91f7d.jpg

...om man er fotballinteressert.

Det er heldigvis ikke jeg. Så nå er det off to Amsterdam med Fnat og Storsmurf for å spise i mathall og overnatte til imorra.

Ha en fin en

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Jeg skjønner meg altså ikke på det. Greit at man er interessert i fotball, og blir lei seg når laget taper, men når jeg leste om at spillerne måtte ha politieskorte vekk fra stadion, da høres det litt for drøyt ut.

God torsdag fra jobben. Ingen gevinst fra Hamar i går, så da må man jobbe i dag også.

Ha en god en :)

Jeg skjønner meg altså ikke på det. Greit at man er interessert i fotball, og blir lei seg når laget taper, men når jeg leste om at spillerne måtte ha politieskorte vekk fra stadion, da høres det litt for drøyt ut.

Det er Lillestrøm vøtt! Leker ikke butikk på Lillestrøm :)

Hei fra Bæægen. Full møteaktivitet og mye moro. Første minuttene av dagen brukte jeg på å irritere meg over fordømte Stordalens sparedusjer før jeg forstod at jeg hadde satt dusj-slangen i klem :p

Mornings fra Hvalstad. Ute regner det, så tok treningen innendørs akkurat i dag. Barna er i barnehagen, men skåret i gleden er at kona har satt med i jobb med å avise en av to frysere, og kan tydeligvis ikke bare sprøyte på en glykolblanding. En telefon til Viltnemda for å melde fra om et skadet rådyr er også unnagjort. En baktanke at jeg synes det er mer enn nok av de her, får så være. En tur til Asker for å sjekke av noen ting på listen før jul etterpå. Ha en fin dag

God torsdag fra GLA.

På tur til Rarotonga, KLM, Korean og Virgin Australia skal bringe meg dit, heldigvis i de fremre gemakker. Høydepunktet blir å teste 747-8 imellom Seoul og Auckland. Korean og Virgin Australia blir nytt bekjentskap. Det er mulig det vanker en triprapport om det er interresse.

Når man hører om FQTV's værrapport er jeg glad jeg holder meg langt unna Nordsjøen når jeg er på jobb.

Ha en fin torsdag uten for store bevegelser

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

G'morgen - da var arbeidsuken i gang og jeg gleder meg alleree til langhelgen. Kun 31 timer igjen.

Blåser kaldt og godt her og, men neppe Haltenbank-styrke. Men det holder for oss. On the bright side - solen skinner!

'Kondolerer' til Kanarigjengen, men det var kanskje på tide med en 'reality check'. Greit å ta turen ned, sette fokus og rydde opp i litt intern gruff. Har funket for oss (Stabæk). Flere ganger. :p

En fin dag til alle som har lag i Tippeligaen!

Tidligere i dag bestilte jeg en rejse til USA i arbejdssammenhæng gennem bureau med SAS. Blev lidt overrasket da jeg fik bekræftelsen og så dette logo figurere under flynumrene. Vær hilset gamle ven! Nogen gode forklaringer på, hvorfor dette logo pludselig kommer frem? :) har aldrig oplevet det før

Attachments

• CEACB38E-180D-4F15-B825-1BEEE3076308.png
    CEACB38E-180D-4F15-B825-1BEEE3076308.png
    613 bytes · Views: 126
Trondhjæm ja, der var man født og oppvokst, bartebyen må vite.
Verdens beste by, drar dit titt og ofte men på sommer halvåret.

Tidligere i dag bestilte jeg en rejse til USA i arbejdssammenhæng gennem bureau med SAS. Blev lidt overrasket da jeg fik bekræftelsen og så dette logo figurere under flynumrene. Vær hilset gamle ven! Nogen gode forklaringer på, hvorfor dette logo pludselig kommer frem? :) har aldrig oplevet det før

Det er et selskap her borte som har «overtatt» KF som jeg mener var Blue1 - lurer på om det er nye Eastern.

Ellers god ettermiddag fra Seattle - hvor det ser ut til at jeg endelig har en arbeidsuke med under 50 timer - det har vært travelt in de lille bokhandlen

Last edited:
Back