• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tipp topp torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe og nyheter før jeg går ned til Aker Brygga og et lite frokostmøte. Formiddagen og ettermiddagen går med til hjemmekontorering. Ser jeg i vinkjøleskapet så ser jeg ikke bort i fra at det blir noe italiensk til middag.

God morgon från Stockholm. Idag är det en regnig och mörk morgon och jag ska strax åka hemifrån. Idag ska det flygas, för första gången från Bromma och med Braathens för min del. Det bär av ut till Skellefteå för att hälsa på min farmor. Däremellan ska det hinnas med lite jobb på distans. Ha en fin dag allesammans!

Morn fra Kolsås. Ligger dårlig an for å vinne "førstemann til barnehagen" i dag, da hovedpersonen selv forsover seg til konkurransen.
Satser på å sale opp elsykkelen i dag da det ser ut til å bli en tørr dag i dag

God morgen fra byen til Julius. Temmelig sen kveld i går med nydelig mat.. nå frokost og ut på et par møter før det vanker en ny middag. WF til Bergen i morgen tidlig.

1CB75CDC-158A-4DF8-952E-3B61A6458ECD.jpeg

God morgen fra kontoret. Første espresso på vei. «Litt-lenger-enn-kort-men-ikke-long» forkjølelsen er på retur, så da kan jeg få brukt løpeskoene litt også. Ellers står det både forballkamp med junior og husarbeid på kvelds program. Ha en fin dag

God morgen fra Herning. Her har jeg fått i meg litt frokost og så blir det å sitte på rommet og kontorere frem til utsjekk kl 12. I kveld skal jeg jobbe i Esbjerg, og i et innfall av hatfølelse overfor byhoteller har jeg booket overnatting på Fanø. Det er muligens ikke så praktisk når jeg skal frem og tilbake litt.

Men så får jeg i det minste grønt kort i ferge.

Ha en stilig dag

God dag fra Bergen.

Tapatalken har ikke virket skikkelig siden i sommer, selv etter re-installering og da får ikke jeg lengre varslinger fra Flyprat om de aktiviteter som skjer her.

Uansett, livet byr på utfordringer og hjemme sitter man på vent i påvente om veien videre. Utover det så blir det en rolig dag med få gjøremål.

Snart helg, hurra.

FQTV

Ferge er undervurdert.

G’morgen! Fikk sove helt til halv syv i dag, så døgnrytmen min er helt forvirret. Damn dogs er late i dag ….

Men frokost er overstått og Sheldricks-koppen er full. Kanskje skru på jobb-maskinen om litt ….

God dag fra Kongsberg.

I dag ble jeg endelig "løslatt" fra sykehuset. Spesiell følelse. Jeg har vært innlagt i over 2 mnd nå selv om jeg har fått være hjemme på perm i perioder. Dessverre blir det en tur til Riksen neste fredag for nok en ERCP. Det innebærer at jeg må være over til lørdagen, men det skal jeg overlevere. De ERCP'ene pleier å gå veldig greit, med god medisiniering som en alltid får på Riksen.

Ferge er undervurdert.

Definitivt verd hele komboen av 10 minutter kjøring, 12 minutter ferge og så 20 minutter å gå hver vei til dit jeg skal veive med armene og spille sanger et par timer etterpå. Øy er faktisk undervurdert i sin helhet.

Og så er det jo flott med gode nyheter fra SK384!

Back