• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Timothy Pfeil bak lås og slå!

Re: Timothy Pfeil bak lås og slå!

Forskjellen er vel også at kundene alikevel vet på forhånd hva tjenesten vil koste hos SAS (selv med juksing) mens man hos Ryanair ikke vet sluttsummen før du har bestilt og betalt billetten og på den måten ikke kan angre eller velge en annen leverandør.

Når kan vi forvente at SAS modifiserer salgsløsningen sin på nettet så vi kan få spesifisert følgende tillegg:

- Økt kostnadsbase for at mye skjer i triplikat mellom tre selskap internt.
- Økt kostnadsbase for at ledelsen lager så mye bråk med fagforeninger at det går ut over økonomien.
- Smuss-tillegg for betaling av bøter pga ulovlige prissamarbeid.
- etc

Det er satt på spissen, men mye av det vi betaler SAS er jo fakisk "mer-kostnader" fordi de på mange fronter sliter med å få til god butikk og på andre fronter må betale for å ikke ha drevet god butikk?

-A
 
Back
Top