Re: Timothy Pfeil bak lås og slå!
Når kan vi forvente at SAS modifiserer salgsløsningen sin på nettet så vi kan få spesifisert følgende tillegg:
- Økt kostnadsbase for at mye skjer i triplikat mellom tre selskap internt.
- Økt kostnadsbase for at ledelsen lager så mye bråk med fagforeninger at det går ut over økonomien.
- Smuss-tillegg for betaling av bøter pga ulovlige prissamarbeid.
- etc
Det er satt på spissen, men mye av det vi betaler SAS er jo fakisk "mer-kostnader" fordi de på mange fronter sliter med å få til god butikk og på andre fronter må betale for å ikke ha drevet god butikk?
-A
Forskjellen er vel også at kundene alikevel vet på forhånd hva tjenesten vil koste hos SAS (selv med juksing) mens man hos Ryanair ikke vet sluttsummen før du har bestilt og betalt billetten og på den måten ikke kan angre eller velge en annen leverandør.
Når kan vi forvente at SAS modifiserer salgsløsningen sin på nettet så vi kan få spesifisert følgende tillegg:
- Økt kostnadsbase for at mye skjer i triplikat mellom tre selskap internt.
- Økt kostnadsbase for at ledelsen lager så mye bråk med fagforeninger at det går ut over økonomien.
- Smuss-tillegg for betaling av bøter pga ulovlige prissamarbeid.
- etc
Det er satt på spissen, men mye av det vi betaler SAS er jo fakisk "mer-kostnader" fordi de på mange fronter sliter med å få til god butikk og på andre fronter må betale for å ikke ha drevet god butikk?
-A