Tilslutningsbilletter /retur fra FRA, Star Alliance Mega DO

Status
Not open for further replies.

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Heisann,

Fikk en e-post fra SAS ifm tilslutningsbilletter i forbindelse med Star DO i november.

Vi har bare en håndfull på listen og vi må ha minst 20 interesserte for å få dette booket.

For kjapp bekreftelse, vennligst post i denne tråden reiseruten du ønsker å får priset ut.

Takker

Trenger FRA-OSL på fredagen etter showet er over, eventuelt lørdagen hvis det skjer noe fredag kveld

Last edited:
Dette litt av lasset på dette jeg her...
Trenger jeg tilslutningsbillett når jeg starter i OSL- TLS på og TLS - FRA ? Eller er dette i denne pakken som er presentert for Torsdag ? Men jeg jeg først dratt ned, er det en fordel å komme seg hjem igjen å :p

Så trenger FRA-OSL på Fredag kveld..

Det er vel noen som skal til andre steder enn OSL også - er det samme pris også til SVG og BGO?

Undertegnede ønsker FRA-TRF(OSL) på lørdag.
cedlind ønsker FRA-TRD på lørdag.

Det er vel noen som skal til andre steder enn OSL også - er det samme pris også til SVG og BGO?

Ikke samme pris, men fordelaktige priser er lovet. Det er bare å poste reiseruten man ønsker her så poster jeg prisene når jeg får dem tilbake fra SAS, så kan man bestemme seg da

Dette tegner til å bli litt av et opplegg.

Jeg melder herved min interesse for FRA-OSL på fredagen etter endt program.

Ezeiza

Eg trenger

Torsdag 5.nov: TRD-OSL; SK335 (pris sas.no 369,- )
Fredag 6. nov: FRA-OSL-TRD; SK4758 og SK386 (pris sas.no 1035,-)

Kan desse bli rimlegare på tilslutning?

Last edited:
Dette trenger jeg:

Torsdag 5. Nov.

SVG-OSL SK4002 (pris SAS.no 369,-)

Fredag 6. Nov.

FRA-OSL-SVG SK4758 og 4059 (pris SAS.no 925,-)

Kan disse prisene fåes billigere på tilsluttningsbilletter?

Jeg trenger TRD-OSL på Onsdag kveld (eventuellt torsdag morgen, men det er mye stress å rekke morgenflyet for et b-menneske)

Så trenger jeg tretur FRA-TRD når morroa er over

To stk returreiser ønskes priset ut:

Søndag 8. nov

1. FRA-OSL , SK4758
2. FRA-(OSL)-BGO , SK4758 og SK301

FRA-OSL når det hele er over... dvs antar at det blir litt "fest og morro" fredag kveld også (!?!) slik at retur utpå dagen lørdagen er det mest passende.

Status
Not open for further replies.
Back