Tilgang til First Class Terminal i Frankfurt?

Jada, jeg koste meg jeg. Nå har jeg også lagt ut noen bilder fra flighten til Hong Kong på bloggen forresten :-)

Men i siviliserte land som Tyskland koster jo slike flak bare halvparten av her i Norge pga. våre syke bilavgifter.

Sånn som her. En S klasse starter på rundt 75K USD. Og minste motoren tilgjengelig er S550 ;)

Uansett, en bil jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe uansett. Finnes sååå mye mer snadder i den prisklassen.

S klasse er laget for å sitte i baksetet:p

Sånn som her. En S klasse starter på rundt 75K USD. Og minste motoren tilgjengelig er S550 ;)

Uansett, en bil jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe uansett. Finnes sååå mye mer snadder i den prisklassen.

S klasse er laget for å sitte i baksetet:p

Helt enig, som f.eks. BMW M3, Corvette Z06, Cadillac CTS-V og Porsche 911 Carerra.

Singapore har forresten et enda heftigere avgiftssystem enn Norge, noe som forklarer relativ mangel på luksusbiler der tross høye lønninger.

Men nok OT nå kanskje, venter i spenning på Gards neste oppdateringer fra det fjerne østen.

Planlegger litt First class kos i påsken (for ca 10 000 kr/pers al in til Nord-Asia, inkludert Japan og HKG:colgate:). Er det fortsatt sånn at vi kan bruke first class lounge når vi ankommer FRA fra Asia i første klasse og flyr videre til Oslo i business (siden de ikke har First på denne strekningen)?

Planlegger litt First class kos i påsken (for ca 10 000 kr/pers al in til Nord-Asia, inkludert Japan og HKG:colgate:). Er det fortsatt sånn at vi kan bruke first class lounge når vi ankommer FRA fra Asia i første klasse og flyr videre til Oslo i business (siden de ikke har First på denne strekningen)?

Hvor fant du denne prisen? :8:

Så lenge du ankommer FRA i LH F og fortsetter videre samme dag (med vilkårlig selskap og klasse), så ha du adgang til LH F loungene men ikke FCT. Nå betyr ikke det så mye. Den forholdsvis nye FCL ved gate B22 er minst like fin og nydelig som FCT.

Du kan lese mer om FCT og FCL her: http://www.flyertalk.com/forum/mile...s/883108-all-new-fra-f-hon-terminal-faqs.html

Back