orhel
ScanFlyer Blue
Mandag ble vår flight DY624 OSL-BGO kraftig forsinket ut fra Oslo. I første omgang en time og fem min, men når denne timen nærmet seg ble estimert avgang justert med ti min. Slik holdt de på i nesten en time før DY plutselig fikk det travelt med boarding. Flaks tenkte jeg, nå unngår de matbonger med 5-10 min. Men neida, da alle hadde kommet seg ombord fikk vi beskjed om at flyet ville bli ytterlige 45 min forsinket og at det var bestillt vann, i første omgang 0,5 liter pr treseter. Men altså ingen mat.
Mine umiddelbare tanker var at dette ble gjort med overlegg fra Norwegian sin side for å slippe utgifter ved matbonger? Kan det i det hele tatt være mulig at Norwegian er så kjipe eller har vi hatt maks uflaks?
Mine umiddelbare tanker var at dette ble gjort med overlegg fra Norwegian sin side for å slippe utgifter ved matbonger? Kan det i det hele tatt være mulig at Norwegian er så kjipe eller har vi hatt maks uflaks?
Last edited: