• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

(Tilbuds)priser: Thai OSL-BKK m.m.

Re: Thai til OSL???

Hei!

I tilfelle noen som lurer:

Ser ut som denne ruten nå er åpen for bonusreiser. Har bestilt T/R med TG 955/54 i businessklasse. Utreise 16 Des 2009. Retur 11 Jan 2010.
Reservasjonen er gjort gjennom Luthansas Miles and More Senator service.

Skatter og avgifter: €155.20

Mvh
NoN

Hvor mange poeng måtte du svi av?

120 000. Det er ok. Antar at det ikke blir noen "bargains" rundt juletider. Hvis så skulle skje kansellerer jeg billetten. Mener det koster €50....

NoN

Ser det er plenty med awards tilgjengelig i ANA tool på både TG954 og TG955, nice :)

Har tenkt meg en snartur til BKK i slutten av oktober, retur tidlig i november. Dette er vel også en tidsperiode med muligheter for gode priser. Noen som vet ca. når man publiserer en ev. høstkampanje?

Tenkte jeg skulle ha is i magen en stund til... Alternativt bonusreise, men ser at det kun er business tilgj. på SK i denne perioden.

Dette var da ikke veldig billig. Er man fleksibel, kan man finne langt rimeligere billetter på charter (Thomas Cook / TUI), og da lander man også rett på stranden i syd (om det da ikke er BKK som er målet.)
Så kan man leve med begrenset benplass, er jo dette ikke noe dårlig alternativ. Har sett priser ned til 4.999 t/r. Men unngå skoleferier! Da er det langt dyrere.

Å? Får fortsatt opp priser til nærmere 30.000. Sjekket avreise og retur i begynnelsen av oktober, OSL-BKK direkte. Temmelig håpløst at dette ikke er oppe så mange uker etterpå.

Samme her - 29.000 kr. er billigste Economy-billett via thaiair.com. Kan ikke skjønne hvorfor - nordmenn er betalingsvillige, men det får være grenser...

Da er det nok ikke lagt ut priser for vinterprogrammet - for reiser i august/september finner jeg helt andre priser i forskjellige klasser

Da er det nok ikke lagt ut priser for vinterprogrammet - for reiser i august/september finner jeg helt andre priser i forskjellige klasser

På en del avganger, ja, men fortsatt er laveste pris til 29.000 kr. på en rekke avganger før sommerprogrammets slutt, bl.a. i september.

Jeg ble overrasket over å se at Swiss har lagt ut priser på 15 laken for biz iallefall til ute i oktober. LX holder jo også på med et omfattende fornyingsprogram for sin First og Biz class! Slett ingen dårlig pris for biz OSL-BKK, og den gir bra med poeng også. Ca 26 200 poeng faktisk!

BF:cool2

Back