Hjemreisen ga etterlot seg ikke noe bedre inntrykk av CDG... Innsjekk hos LH gikk veldig greit og så var det gjennom tuben og ned-bort-opp på rullebåndet til satelitten som LH har nesten alene (gate 30-38)
Siden loungen er under oppussing fikk vi en voucher og det var i og for seg greit. Utvalget hvor denne kunne brukes er som utvalget på resten av CDG - bånn i bøtta.
Det var en A319 som skulle ta meg til FRA og den hadde en stor fugl med navn Lu klistret på bakre del av flykroppen. Ombord til et veldig hyggelig crew og jeg hadde mer enn nok plass da jeg også denen gangen fikk min tre-seter for meg selv. Ikke mye å se over Paris da det var nok skyer...men været bedret seg når vi nærmet oss FRA. rett før landing hadde crewt en gimmick med opplysning om at passasjerEN (meg) som skulle videre til Oslo skulle ha samme flymaskin, fra samme gate som vi kom inn til med samme crew - så da var det Auf Wiedersehen for en snau time før "Lu" tok oss opp til OSL og et enda bedre sommervær enn det midt Europa kunne by på.