Til lykke med dagen!

• Thread starter Thread starter TOS
  • Start date Start date

TOS

ScanFlyer Mile High Club
Det ser ut til at FBU4EVER! har stor dag i dag - 50 år. Gratulerer!

Derav turen til Italia, kanskje....?

JY

Replying to Topic 'Til lykke med dagen!'

Gratulerer til "Gutten i Røyken" (eller i Italia)

/Geir

Grattis Stein!
. Skal jeg tippe at dagen blir feiret med en barolo riserva eller tilsvarende, og med passende følge av fast føde ?? Enjoy!

Oioi! Stoooor dag!!!! Masse hilsener fra oss (Veldig) Vestpaa!

Gratulerer fra ikke så veldig vest!:)

Gratulerer! Håper turen var en suksess og ikke minst at dagen i dag blir hyggelig. Vi skal nok skåle for deg/sammen med deg om ikke alt for lenge... Både jeg og Alfa`n graulerer... :spin:

Takker og bukker så mye!
Endelig (?) over "kulen",nå går det bare nedover,visstnok.
Jada,turen til Italia foregår alltid i uke 45,og da har som regel fødselsdagen blitt feiret med en god barolo i,ja nettopp,Barolo.Men i år så falt dagen på uke 46,og det blir en markering med de aller nærmeste på restaurant Baltazar i kveld.Den store feiringen skjer på lørdag med rakfisklag og det hele.Har brukt gårsdagen til å stable all den nye vinen i kjelleren.

Her kommer et vintips til de som har noe stort å feire om en 5-10 års tid fra nå:2001 Barbaresco "Serraboella" fra topprodusenten F.lli Cigliuti.Vi smakte den hos produsenten selv på fredag.Enorm vin med utrolig nebbiolotrykk.Svært ung ennå,men allikevel så varer ettersmaken i evigheter.Beste Barbaresco,tvillingen til Barolo,jeg noensinne har smakt!
Vinen er på vei til Norge,og vil nok koste kr. 500+/- når den kommer i salg.Ingen dagligvin,m.a.o.Det er Moestue Grape Selections som er importør,og de informerer gjerne om andre b'bescoer som kan gjøre nytten mens 2001-årgangen modner seg i kjelleren.5-6 år bør den ha før den er tilnærmet drikkemoden.Jeg tar en av mine 3 flasker på 60-års dagen! :D

Og nå er kl.09 og vel så det og da skal det flagges.

4 år til 40... 9 år til 45 og 14 år til 60... Innen den tid har det nok blitt konsumert adskillig liter med italiensk vin...

De hjerteligste gratulasjoner og lykkeønskninger fra en solfyllt leilighet med god utsikt langt nord i Grorud-dalen! Ikke minst settes det pris på gode tips til planlagte feiringer.

Originally posted by EB
4 år til 40... 9 år til 45 og 14 år til 60... Innen den tid har det nok blitt konsumert adskillig liter med italiensk vin...
Førstemann til 60!!! :D

Og i Aftenposten kan man se bilde av jubilanten og lese en kortutgave av hans flyverhistorie.

Til lykke.

och aeven avd Monaco saender sina varmaste foedelsedagshaelsningar till Capt. FBU4EVER.

En lettere forsinket gratulasjon fra Drammen! Håper det var en fortreffelig dag!

gratulerer fra en kollega som flyr en PC

I anledning dagen - så ble det middag og vin på Enoteca i Bygdøy Allè. Som lovet - skålet vi for deg!

Originally posted by EB

I anledning dagen - så ble det middag og vin på Enoteca i Bygdøy Allè. Som lovet - skålet vi for deg!

Apropos Enoteca: Noen planer for f.eks. 24. november??:)

jy

Back