Fra CPH går vel flyvningene til LCY med mat til alle fordi det er RC som flyr? Men fra OSL spørs det vel.
Joda, noen gjør nok det (iallefall de som har klistremerker med div kortlogo'er). Jeg tror nok DLR + Tube'en er beste alternativ om du skal hele veien til Marble Arch. Hvis ikke så kan du risikere å bli sittende nokså lenge i taxi... Jeg vil tro at du må regne alt fra 45 minutter (med god flyt i trafikken...) til 1,5 timer om du skal kjøre taxi. Om man ikke har så forferdelig mye baggasje så er det ikke noe problem å reise med DLR/Tube.
NB! Jeg ser på http://www.thetube.com at det er en note om at de driver med renovasjoner av rulletrappene, og det ligger inne en advarsel om at togbytte der bør unngås hvis mulig. Jeg vet ikke hvor langvarig dette er, men du kan sjekke det ut nærmere ankomst (se på "Getting Around" og reiseplanleggeren der).
NNB! Det står forresten at det ikke er mulig å bytte mellom DLR og noe annet enn Northern Line på Bank f.o.m. 31. mars (og til august 2009) pga ongoing work. Det vil si at ruten som London90 foreslo for deg ikke er mulig. Mitt forslag, som ikke tar lengre tid enn opprinnelig rute, er å ta DLR til Canning Town. Deretter Jubilee Line i vestgående retning til Bond Street, og skifte der til Central Line til Marble Arch (det er jo ikke veldig langt mellom Bond Street station og Marble Arch, sannsynligvis under 1 km, så avhengig av hvor du skal bo så kan man kanskje gå av på Bond Street og spasere). Anslått
reisetid: 35-40 minutter.
SAS opplyser på utskriften av bestillingen at du kan kjøpe ("mat for salg") noe å spise.Kun servering i økonomi xtra og business til LCY fra OSL, såvidt jeg har klart å få med meg.
Vil ikke anbefale taxi i London. Av en eller annen merklig årsak tok familien taxi fra London til STN en gang.
Nå har jeg aldri beveget meg ut til STN, men fra LHR til der EB skal bo er taxi et helt greit alternativ. Motorvei mesteparten av veien og trafikken blir ikke ille på den siden av London.
Poenget mitt var at du slipper å cabbe via det kaotiske sentrum av London når man kjører kombinasjonen LHR/Marble Arch.
Ye Grapes hørtes panser ut!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.