Til EWR med CO 777

Det er i businessklasse LH henger etter med sine patetiske seter, og servering som bærer preg av å ha gjennomgått flere runder med kostnadskutt. Svært dårlig value i forhold til endel av konkurentene.

Selv ville jeg gått for A380 og AF pga opplevelsen det er å fly A380. Iallefall hvis bonusprogram og alliansetilhørighet ikke er av betydning.

LH sine business seter her ikke de beste men helt greie og er veldig like Air France sine. Derimot får man et konsitent bra produkt istedet for å la sjebnen i form av en fransk flyvertinne med PMS bestemme hvordan turen skal være

LH sine business seter her ikke de beste men helt greie og er veldig like Air France sine. Derimot får man et konsitent bra produkt istedet for å la sjebnen i form av en fransk flyvertinne med PMS bestemme hvordan turen skal være
At AF sine business-seter er under pari er jeg enig i.
At franske flyvertinner er mer preget av PMS enn tyske, britiske, norske eller hvilken som helst annen nasjonalitet har jeg ingen tro på.
Sorte får finner man overalt, til og med hos Lufthansa.

LH skal vel sette inn A380 på FRA-JFK fra februar, så da er jo det en mulighet. Jeg synes for min del det er frokostene man får ombord i Economy som er dårlige. Forsøk på å servere engelsk frokost burde de bare glemme. Svette omeletter og klissvått bacon skjønner jeg ikke at de gidder å servere.

Hva med Swiss, de leverer definitivt varene og et solid produkt på eco & biz. Jeg hadde ihvertfall en svært positiv tur med LX over dammen (sett bort svært små detaljer). Eneste som var negativt må vel sies å være JFK som flyplass, vanvittig mye kø i immigration i forhold til EWR. TR kan leses her: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=62586

Må si meg enig i at CO sin 757 vs 777 & 767 er mye mer komfortabel på IC. Valget mitt ville vært CO eller LX uten tvil.

Back