Til Budapest med DY + Formel 1 på Hungaroring

Re: Til Budapest med DY + Formel 1 på Hungaroring

Herlig rapport som vanlig fra den kanten. :up:

Last edited:

En velfylt rapport med gode bilder, tusen takk. :)
Budapest er en flott by.

Sinnsykt bra rapport. Imponerende arbeid med mange artige kommentarer. Flott jobba.

Flott rapport! Gjort lignende, bare med biltur til Nürburgring for å se F1 også. Det er noe HEEEEEEEEEELT annet enn TV, for å si det mildt. Nei dette var en flott rapport - bra du tar med med masse bilder, info og ja. fullstendig rapport rett og slett ^^ noget lang for en så "kort" tur, men helt overkommelig :)

Dette kan jeg si meg veldig enig i...Det er heeeeeelt noe annet å være der selv og oppleve dette. Var selv i Tyskland i 2008 på F1, da på Hockenheimring.

Takk for at du leste :)

Rå rapport igjen, og virkelig rikelig med bilder

Takk for det Someone!

Takk for en super rapport :)

Bare hyggelig, og takk for at du leste!

Som vanlig en god rapport med mye bilder fra din side. Takk for at du tar deg tid til å dele.

Takk for det Discus, og takk for at du tok deg tid til å lese :)

Herlig rapport som vanlig fra den kanten. :up:

Takker for tilbakemelding, setter pris på det!

En velfylt rapport med gode bilder, tusen takk. :)
Budapest er en flott by.

Budapest var en flott by som skal besøkes igjen, dog da med fokus på byen og annet. Dessverre litt for liten tid til det denne gangen...Takk for at du leste, og takk for tilbakemelding! :)

Sinnsykt bra rapport. Imponerende arbeid med mange artige kommentarer. Flott jobba.

Takk for det Motard, det setter jeg pris på

Igjen, takk for alle hyggelige tilbakemeldinger, det settes pris på....:)

pampas.jpg

Jeg glemte i forbifarten en detalj jeg syntes burde være med på rapporten; Fredag hadde vi reservasjon på Pampas - Argentin Steakhouse , som lå ikke så alt for langt unna hotellet – brukte vel ca. 10 minutter å gå. Hadde hørt at dette var et meget bra biffhus, og at kelnerstaben var godt ”utdannet” innen mat/drikke. Stedet skuffet på ingen områder, og var en flott opplevelse. Maten smakte meget bra, og kelneren som tok seg av oss var veldig profesjonell. Han hadde selv stor interesse for vin, og kunne – etter vår forespørsel om ungarsk rødvin - anbefalle en Ungarsk 2006 Cabernet Sauvignon som jeg dessverre ikke husker navnet på, ei heller finner igjen i restaurantens meny. Denne smakte utsøkt, og passet maten veldig bra, noe hele følget kunne være enig i. Dette er en restaurant jeg helt klart vil anbefalle hvis man er glad i biff og godt drikke! Veldig bra vinmeny, og utvalg av annet drikke...noe for enhver vil jeg si....Sjekk gjerne ut hjemmesiden, så langt jeg kan se, ligger også hele mat/vinmenyen ute.

Mvh

HS-TLD

helt rå rapport :D jeg vil ha en til slik rapport takk skal du ha.

Hei FlyboyKarsten, takk for fin tilbakemelding...:D (Det settes pris på.... ;))

Kommer nok en rapport i november fra Qatar`s (QR) businessklasse (OSL-DOH-BKK + retur) samt noe fra Kanchanaburi provinsen (Bridge over River Kwai), og Hua Hin. Regner med at den blir relativt utfyllende....

Takk for at du leste!

Last edited:
Back