Til alle deltagere på Enoteca i kveld:

Concorde

BA Concorde Sep 1998
Til alle deltagere på Enoteca i kveld:

Tusen takk for et suverent møte med en del av dere på forumet på en av Oslo's hyggeligste vinbarer i kveld.
Jeg satt veldig stor pris på den varmen som fant sted med god mat, veldig god vin og sist men ikke minst den gode tonen blant alle fremmøtte!
Gleder meg stort til neste møte som jeg håper blir om allerede en måned.
Mvh Concorde

Replying to Topic 'Til alle deltagere på Enoteca i kveld:'

YES!!

Tusen takk for en meget hyggelig kveld. Nå er vi ganske mange som ikke bare er et "nickname" men også et ansikt... Vi er en herlig blanding og det er absolutt plass til flere...

Allerede nå kan vi røpe at vi planlegger et treff i slutten av november...

Gleder meg til å bli enda bedre kjent med menneskene bak "noen bokstaver" på forumet!!!

Da var jeg også kommet meg hjem (via Deli de Luca, hører liksom med...) fra en veldig hyggelig kveld på Frogner. Jeg hadde truffet de fleste før, men Concorde, Falcon og FBU4EVER ble nye hyggelige bekjentskaper. (ikke noe galt med de gamle heller! :))Ser allerede frem mot neste møte!

Kor mange var dere? :spin:

10 stk. på det meste mener jeg!?

10 eller 11... Kommer an på hvor mye vin vi drakk.

Mi-sun-ne-lig ..........
Velvel ... Avd. (Veldig) Vest faar satse paa vaart vanlige oel-og-fly-og-oel julebord paa Fado's Irish Pub ......

Tror ikke du er misunnelig på formen til CK i dag...:wow:

Lurer på om hun søte servitrisen hadde mareritt etter at hun ble antastet av en høy fyr med lange armer og ingen hemninger? :sarc

Moi?????

Originally posted by EB

Tror ikke du er misunnelig på formen til CK i dag...:wow:

Är det därför han har varit så stilla idag? :p

Originally posted by Falcon

Originally posted by EB

Moi?????

:D :spin: :D

Det var synd at ikke kameraet var fremme ved den episoden - dere andre skulle fått sett skuffelsen til den yndige :D

Lurer på om hun søte servitrisen hadde mareritt etter at hun ble antastet av en høy fyr med lange armer og ingen hemninger? :sarc

Ble tafset litt på av samme mannen selv, men jeg sov da godt i natt allikevel.:D (Nå får sikkert KOG vann på mølla, han hadde visst sine teorier...):p

Originally posted by LCH

Ble tafset litt på av samme mannen selv, men jeg sov da godt i natt allikevel.:D (Nå får sikkert KOG vann på mølla, han hadde visst sine teorier...):p

Jeg ble også tafset på... Vann på mølla? Teorier? Hva folk gjør med hvem er deres sak - så lenge de ligger unna mine døtre!!!!! :naughty:

Originally posted by LN-KGL

Det var synd at ikke kameraet var fremme ved den episoden - dere andre skulle fått sett skuffelsen til den yndige :D

Jeg tror det rare uttrykket kom av at hun sikkert ikke er vant til så fysiske og frittalende gjester som hr. Biong. :D

KOG, jeg tror dine døtre er litt i yngste laget for meg, så du kan slappe av med tanke på meg ihvertfall!:D Sjekk forresten PM!

Back